sinds kort werkt mijn tv box niet meer moet opnieuw registreren maar krijg steeds de melding mislukt of niet toegestaan ook moest ik me opnieuw inloggen op de tv anywhere app daar werkte de code wel ik ben reeds verhuist misschien dat daar wat is mis gegaan ?
Ik zie dat je onlangs al met mijn collega hebt gesproken. Heb je de inlog gegevens geprobeerd die je kunt vinden binnen je My T-Mobile Thuis omgeving onder het kopje TV-inloggegevens? Mijn collega heeft onze techneuten op de hoogte gesteld. Zij gaan er alles aan doen om dit probleem met de registratie voor je op te lossen. Zodra we meer weten, ben jij de eerste die het hoort!
Ik zie dat je onlangs al met mijn collega hebt gesproken. Heb je de inlog gegevens geprobeerd die je kunt vinden binnen je My T-Mobile Thuis omgeving onder het kopje TV-inloggegevens? Mijn collega heeft onze techneuten op de hoogte gesteld. Zij gaan er alles aan doen om dit probleem met de registratie voor je op te lossen. Zodra we meer weten, ben jij de eerste die het hoort!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.