Skip to main content
Beantwoord

tv box registratie werkt niet

  • 30 april 2020
  • 1 reactie
  • 312 Bekeken

Hallo 

 

sinds kort werkt mijn tv box niet meer moet opnieuw registreren maar krijg steeds de melding  mislukt of niet toegestaan ook moest ik me opnieuw inloggen op de tv anywhere app daar werkte de code wel ik ben reeds verhuist misschien dat daar wat is mis gegaan ? 

 

Groet terence

Beste antwoord door Piotr

Hey @Terence1982,

Ik zie dat je onlangs al met mijn collega hebt gesproken. Heb je de inlog gegevens geprobeerd die je kunt vinden binnen je My T-Mobile Thuis omgeving onder het kopje TV-inloggegevens? Mijn collega heeft onze techneuten op de hoogte gesteld. Zij gaan er alles aan doen om dit probleem met de registratie voor je op te lossen. Zodra we meer weten, ben jij de eerste die het hoort! 

Bekijk origineel

1 reactie

Piotr
  • Voormalig T-Mobile Thuis moderator
  • 2167 reacties
  • Antwoord
  • 3 mei 2020

Hey @Terence1982,

Ik zie dat je onlangs al met mijn collega hebt gesproken. Heb je de inlog gegevens geprobeerd die je kunt vinden binnen je My T-Mobile Thuis omgeving onder het kopje TV-inloggegevens? Mijn collega heeft onze techneuten op de hoogte gesteld. Zij gaan er alles aan doen om dit probleem met de registratie voor je op te lossen. Zodra we meer weten, ben jij de eerste die het hoort! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen