Goede avond, Ik ben nieuw op dit forum omdat we net zijn overgestapt van Tele2 naar T-mobile thuis vanwege de internet snelheid. Nu ervaar ik de laatste tijd een probleem met onze Entone 515b mediabox. Als het probleem instaat kan ik dat aan verschillende dingen merken. Het menu is niet berijdbaar of de tv gids. De opnames worden half opgenomen als ze al opgenomen worden. Hij meld vaak dat er geen ruimte is voor een opname al is de planlijsten leeg en het geheugen nog niet half vol. We hebben ook waak opnames van een half uur gepland maar de tijd van de opname geeft meer dan twee uur aan. Op een gegeven moment kan ik hem niet eens meer uitzetten met de afstand bediening. En nog wat zaken meer. Eerst start ik de mediabox opnieuw op maar deze blijft hangen zonder beeld. Soms wel 10 min. gewacht. Dan maar alles uit en opnieuw opstarten. Dit werkt altijd maar voor een paar dagen dan begint het weer opnieuw.
Zijn er mensen die dit zelfde probleem hebben of hebben gehad? En waar kan het aan liggen. Ik heb al een directe kabel gelegd en verschillende IP apparaten uit gezet ivm een eventueel IP conflict.
Grtn, Ed Bremer