vorige week internet en tv uitgevallen voor nog ½ uur na resetten weer opgestart en werkend.echter tv blijft blokkering beeld geven ook na doorlopen van stappenplan.heb 2 entone kastjes beide tv hebben hier last van .m.i dus iets met signaal vanuit draytek modem of glasvezel.kabels etc zijn vervangen
Bedankt voor je geduld en dat je ons nog de kans geeft daadkrachtig te handelen. Ik heb jouw uitleg direct doorgezet aan de technici, zij zullen het escaleren naar de netwerkbeheerder (KPN) zodat er inderdaad een storingsticket bij hen terechtkomt. Uit het verhaal van de Guidion monteur begrijp ik dat ook het omruilen van je modem niet gebaat heeft. Het leek eventjes goed te gaan, om vervolgens weer blokkerig en haperend te worden. Mijn oprechte excuses voor de situatie. Kan ik nog iets voor je doen? De Community zit altijd voor je klaar.
Dat is niet hoe het hoort te zijn. Ben je aangesloten op DSL of glasvezel? Heb je bijzonderheden in jouw netwerk, zoals switches of eigen routers? Hoe is jouw internetverbinding? Is deze goed (bedraad én via WIFI)?
Webcare zou kunnen meten of er rariteiten zijn op jouw verbinding. Al vermoed ik dat het niet een issue aan die kant is, maar eerder de combinatie van Entone en Draytek.
Ik zal webcare vragen om jouw verbinding te checken.
Hi @bverhoof Op dit moment lijken er problemen met TV te spelen op het glasvezel netwerk wat kan leiden tot blokkerig/stotterend beeld. We zijn de oorzaak hiervan aan het onderzoeken en werken er met man en macht aan om het zo snel mogelijk op te lossen!
Hi @bverhoof, bij nadere inspectie blijkt in jouw geval de storing toch niet te spelen maar ik zie inderdaad wel een enorm slechte verbinding op jouw TV Boxen. De binnenkomende internetverbinding lijkt echter prima. Ik heb zojuist beide TV Boxen op afstand een reset gegeven. Zou je eens willen kijken of hiermee het beeld is verbeterd? Ik hoor het graag!
Het is natuurlijk nooit fijn wanneer je zoveel kwaliteitsverlies hebt op je TV Boxen. Ik heb ervoor gezorgd dat Guidion langs kan komen om het TV-probleem te onderzoeken en herstellen. Je hoeft daarvoor alleen nog maar een afspraak met hen in te plannen zodat je een datum kunt afstemmen. De afspraaktool wordt binnen 10 tot 30 minuten naar je toegestuurd per SMS en e-mail.
Vandaag een monteur langs geweest .zag in een oogopslag wat is was.lag nl niet aan hardware,er zijn blijkbaar problemen bij TM & KPN men zou aan een oplossing werken.monteur verontschuldigde zich netjes dat hij niets kon betekenen.Nu maar afwachten of TM & KPN snel met een oplossing komen.het is geen kijken zo. hier betaal ik nl geen fors bedrag per maand voor
Hi @bverhoof. inmiddels is er inderdaad een nieuwe storing aangemeld in de omgeving Vught & Cromvoirt, deze staat los van de eerdere storing (er lopen er dus twee). We hebben deze nieuwe melding ook in onderzoek en gaan dit zo snel mogelijk oplossen!
Hi @bverhoof, ik dacht hier al gereageerd te hebben maar ik zie nu dat mijn bericht niet door is gekomen, excuses hiervoor! We zijn nog steeds bezig met een onderzoek op het netwerk, de oorzaak blijkt lastig boven water te halen, sorry dat het lang duurt. Uiteraard kijk ik graag met je naar een tegemoetkoming wanneer de problemen zijn verholpen en ik houd je op de hoogte!
Het duurt inderdaad al heel erg lang. Zolang dat ik mijn auto incasso in ga trekken we hebben zo het idee dat we maar aan het lijntje gehouden worden. Eerst storing 't mob tien werd KPN erbij gehaald nu is reggefiber lid geworden van deze club. Lijkt steeds meer op een soap te lijken. Vertrouwen??? Nou nee niet dus. Gaan we nu een daadkrachtig handelen sorry zo ga je niet met klanten om. Blijkbaar zijn we niet de enige volgens de verschillen doc media.
Ter aanvulling mijn mail naar reggefiber je zou toch onderga d actie verwachten!!!!????
Geachte heer/mevrouw Verhoof,
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Het spijt mij te vernemen dat u een storing ervaart. Ik kan u adviseren om dit nogmaals te melden bij T-Mobile, zij dienen ons namelijk een storingsticket te sturen als zij vaststellen dat dit aan ons netwerk ligt.
Helaas hebben wij nog geen ticket mogen ontvangen van hun, hierdoor kan ik u adviseren om contact op te nemen met hun hierover.
Heeft u nog aanvullende vragen, dan hoor ik dit graag van u.
Bedankt voor je geduld en dat je ons nog de kans geeft daadkrachtig te handelen. Ik heb jouw uitleg direct doorgezet aan de technici, zij zullen het escaleren naar de netwerkbeheerder (KPN) zodat er inderdaad een storingsticket bij hen terechtkomt. Uit het verhaal van de Guidion monteur begrijp ik dat ook het omruilen van je modem niet gebaat heeft. Het leek eventjes goed te gaan, om vervolgens weer blokkerig en haperend te worden. Mijn oprechte excuses voor de situatie. Kan ik nog iets voor je doen? De Community zit altijd voor je klaar.
Afgelopen dagen regelmatig contact gehad met chat klantenservice met de vraag wat is de status? Dat weten wij niet kan enkele dagen duren einddatum niet bekend.
hallo jullie verkopen een product het interesseert mij niet of een externe partij reparaties wel of niet uitvoert.Jullie zijn eindverantwoordelijk .
Het ligt bij bo back Office op mijn vraag breng me in contact met bo .nee dat kan niet.op vraag om manager te spreken nee dat kan niet.zorgen dat blokkerig beeld opgelost word nee dat kan ( nog steeds)niet wat wel u moet even geduld hebben
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.