Skip to main content
Beantwoord

Fout: Error Er heeft zich een fout voorgedaan tijdens het afspelen. Probeer het alstublieft later nog eens. MAAR Start Begin gemist werkt wel.

  • 13 januari 2020
  • 2 reacties
  • 482 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Vandaag is TV geïnstalleerd, en het werkte. Maar vanavond treedt de foutmelding op Error Er heeft zich een fout voorgedaan tijdens het afspelen. Probeer het alstublieft later nog eens. 

Maar de TV-gids werkt. Ook is een programma wel te streamen met de functie Start Begin gemist.

De fout lijkt te zijn opgetreden op het moment dat T-mobile de status van mijn account omzette na het afmelden door de monteur. Althans het tijdstip van de mails met bevestiging komen overeen met het voor het eerst optreden van de foutmelding.

Herstarten, inclusief het van de stroom halen van de tv-box neemt de fout niet weg.

Het is een Zyxel-modem met een Amino tv-box.

 

Beste antwoord door Hidden.nld

@dverwer 

ik vermoed dat je een switch gebruikt.

vervang deze door een netgear gs105e

Bekijk origineel

2 reacties

Hidden.nld
Super User
Forum|alt.badge.img+4
  • Odido Superuser
  • 3596 reacties
  • Antwoord
  • 13 januari 2020

@dverwer 

ik vermoed dat je een switch gebruikt.

vervang deze door een netgear gs105e


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 13 januari 2020

Er hing inderdaad nog een switch in (Netgear GS105v4).

Deze verwijderd, en alles (modem, tv-box) herstart en tv werkt weer direct.

 

Bedankt voor de tip. Wel vreemd dat het eerst wel werkte.


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen