Bij het bekijken van een gemiste uitzending krijg ik geen ondertiteling via Teletekst. Tot voor kort had ik interactieve TV van KPN en daar was het wel mogelijk, hoe kan het dat dit bij T-Mobile niet gaat?
Ondertiteling uitzending gemist
Beste antwoord door yalerta
Heel klein beetje technische uitleg.
Je geeft aan dat je van de ondertiteling via Teletekst gebruik maakt (888) De tekst wordt dan tijdens de uitzending direct met de beelden meegestuurd en over het getoonde beeld geprojecteerd.
2 gegevens stromen die op hetzelfde moment bij elkaar komen en op het scherm getoond worden.
Bij een opgenomen uitzending is deze “live” stream van teletekst 888 niet meer aanwezig.
Indien dit wel lukte zal KPN ervoor gezorgd hebben dat dat de tekst toch opgenomen werd en tijdens het afspelen weer toegevoegd kan worden.
Moderne apparatuur heeft de mogelijkheid om een los tekstbestand weer met het beeld samen te voegen.
Het t-mobile TV platform heeft die mogelijkheid op dit moment dus blijkbaar niet. Misschien dat het in het nieuwe TV platform dat naar verwachting in het eerste kwartaal van 2020 geïntroduceerd wordt het wel aanwezig is.
En als troost, ik heb het zojuist getest in de Ziggo TV app, ook daar is bij “gemist” terug kijken GEEN ondertiteling te krijgen op mijn PC, terwijl dit bij “live” kijken wel kan.
Als ik het mis heb met mijn veronderstelling hoor ik het graag van de meer kundige forum aanwezigen
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.