Skip to main content
Beantwoord

BBC Entertainment ondertiteling in het Hebreeuws


Hallo,

Ik ben sindskort klant van T-mobile en we kijken graag naar BBC.

De ondertiteling van BBC Entertainment is in het Hebreeuws en dat klopt natuurlijk niet. Kan dit gefixed worden?

Dank!

Beste antwoord door Piotr

Hey @mghaoui,

Dat is wel heel vreemd! Heb je de ondertiteling wel op Nederlands staan? Menu > Video en audio > ondertiteling. En heb je bij de andere zenders wel een Nederlandse ondertiteling? Een herstart van je TV Box verricht ook wonderen.

Bekijk origineel

9 reacties

Piotr
  • Voormalig T-Mobile Thuis moderator
  • 2167 reacties
  • Antwoord
  • 3 januari 2020

Hey @mghaoui,

Dat is wel heel vreemd! Heb je de ondertiteling wel op Nederlands staan? Menu > Video en audio > ondertiteling. En heb je bij de andere zenders wel een Nederlandse ondertiteling? Een herstart van je TV Box verricht ook wonderen.


  • Auteur
  • Doet lekker mee
  • 8 reacties
  • 4 januari 2020

De ondertiteling instelling staat op “Engels (GB)”

De rest van de zenders doen het perfekt. Geen rare dingen.

Het kastje is paar dagen gelden keer gereset naar fabrieksinstellingen door een medewerker van T-mobile (op de chat). Dat hielp niet.

Ik belde gisteren naar de helpdesk en ze gaven aan dat dit een issue was voor “de backoffice”.

Als je het mij vraagt ligt heb probleem bij de stream en niet in het kastje.


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10772 reacties
  • 6 januari 2020

Hoi @mghaoui,

 

Het is inderdaad niet de bedoeling dat de ondertiteling niet volledig werkt. Mijn collega heeft voor jou een ticket ingeschoten naar de technische dienst (backoffice) zodat zij dit zo spoedig mogelijk kunnen verhelpen! Sorry voor het ongemak. 


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10772 reacties
  • 6 januari 2020

De gemiddelde verwerkingstijd bij de techneuten is momenteel 3 tot 5 werkdagen. Omdat jouw case al op 2 januari is doorgestuurd, kun je elk moment een oplossing aangeboden krijgen vanaf morgen. Mochten ze om wat voor reden dan ook het genoodzaakt zien jou telefonisch te benaderen, houd er dan alsjeblieft rekening mee dat ze dit anoniem doen. Een prachtige avond toegewenst. :smile:


  • Auteur
  • Doet lekker mee
  • 8 reacties
  • 10 januari 2020

Helaas is het probleem niet opgelost. Ik heb voor de zekerheid het kastje helemaal opnieuw opgestart maar het probleem is niet weg.

Hier wat foto's. Ik heb ook een paar foto's van het menuscherm gemaakt waarin de ondertiteling instelling duidelijk op Engels (GB) staat. Er is maar een andere optie en dat is "geen".

Ik denk dat er ergens iets misgaat aan jullie kant. Ik gok dat een taalcode ergens verkeerd is ingesteld. (Country code of LCID) of zoiets.

 


  • Auteur
  • Doet lekker mee
  • 8 reacties
  • 10 januari 2020

 


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10772 reacties
  • 10 januari 2020

Goed dat je de foto's plaatst, ik heb gelijk een nieuw ticket ingeschoten met de verdere toelichtingen en jouw screenshots! Sorry dit lijkt echt een euvel te zijn in de specifieke zender code. Een verkeerde taalcode is niet eens zo’n gek vermoeden. Bedankt dat je zo meewerkt. We gaan een oplossing vinden! :wink:


  • Auteur
  • Doet lekker mee
  • 8 reacties
  • 13 januari 2020

Het probleem is nu opgelost! I zie nu Nederlandstalige ondertiteling, en dat is prima!

Bedankt!!


Brian
Odido
  • Oud-Moderator
  • 6076 reacties
  • 14 januari 2020

Top, goed om te horen dat het verholpen is @mghaoui:relaxed:  


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen