Ik ben sinds deze week over op T-mobile thuis. Had Ziggo, was tevreden, maar betaalde veel en internet was vrij traag. Nu glasvezel dus dat gaat mooi snel. Alles is netjes geïnstalleerd en de service is goed. Echter de interactieve TV box met harddisk werkt niet zo goed als De Horizon TV die ik had bij Ziggo. De terugkijk functie is er niet. Je wordt verwezen naar Uitzending gemist, maar daar staan de programma’s van de afgelopen 2 uur vaak nog niet op. Dit had ik niet verwacht en vindt het een enorme tegenvaller. Ook staan de 2 interactieve 2 boxen niet met elkaar in verbinding. Wanner ik op de ene box iets opneem, kan ik dat via de andere box niet afspreken. Dat was bij Ziggo met Horizon TV wel zo. Toen ik telefonisch heb nagevraagd of dit dezelfde functies had als bij Ziggo werd gezegd van wel. Ik heb niet alle functies gedetailleerd nagevraagd, maar oa. pauzeren, opnemen en terugkijken genoemd. Dit blijkt dus niet zo te zijn.Zijn jullie je hiervan bewust bij T-mobile? en zijn er plannen voor verbetering?? Ik hoop het wel en wacht jullie reactie af!!
Beantwoord
terugkijken van programma's nu minder goed dan mijn oude situatie bij Ziggo- komt daar verbetering in?
Beste antwoord door Brian
Hi
Wat de huidige mogelijkheden betreft vind je alle informatie hier.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.