Skip to main content
Beantwoord

Kan niet inloggen op TV Anywhere

  • 30 september 2019
  • 4 reacties
  • 619 Bekeken

Het lukt me niet om in te loggen op TV anywhere...
Ik vul mijn TVklantnummer en TVpincode in, maar dan krijg ik een melding dat het ww/gebruiksnaam onjuist is... Dat het niet klopt.

Waar kan dit aan liggen?

ik heb 2 weken terug wel pas TV+internet aangevraagd...misschien is het nog niet aangesloten? maar waarom krijg ik dan wel al mijnTV klantnummer en code?

Beste antwoord door Brian

Hi @Thorax88, ik geef je graag meer informatie! Je kan gebruik maken van TV Anywhere zodra jouw abonnement van start is gegaan, in jouw geval is dit 15-10-2019. Vanaf die datum zou je dan ook zonder problemen in moeten kunnen loggen en kan je overal je favoriete films en series kijken! 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Seccie
Forum|alt.badge.img+5
  • Oud-Superuser
  • 1177 reacties
  • 30 september 2019
Hoi @Thorax88,

Welkom bij T-Mobile en welkom bij de T-Mobile online community.
Dit is een klant helpt klant forum, met actieve ondersteuning vanuit T-Mobile.

Als je inlogt in je My T-Mobile thuis omgeving welke gegevens zie je dan?
We horen het graag van je.

  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 10 reacties
  • 30 september 2019
Hi Seccie,
Dit is wat ik zie


Seccie
Forum|alt.badge.img+5
  • Oud-Superuser
  • 1177 reacties
  • 2 oktober 2019
..

Brian
Odido
  • Oud-Moderator
  • 6076 reacties
  • Antwoord
  • 2 oktober 2019
Hi @Thorax88, ik geef je graag meer informatie! Je kan gebruik maken van TV Anywhere zodra jouw abonnement van start is gegaan, in jouw geval is dit 15-10-2019. Vanaf die datum zou je dan ook zonder problemen in moeten kunnen loggen en kan je overal je favoriete films en series kijken! 🙂

Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen