Skip to main content
Beantwoord

uitzending gemist

  • 30 september 2019
  • 1 reactie
  • 248 Bekeken

Als ik een programma heb gemist moet ik via menu en gemist naar een lijst waarin datums en programma's staan. Ik kan dan het programma aanklikken welke ik nog wil zien. Als ik vrij kort na de uitzending dez wil zien staat dit programma (nog) niet op de lijst. Via mijn telefoon kan ik via tv gids meteen dit programma aanklikken. Is er ook een manier om een gemist programma via de televisie vrij kort na de uitzending terug te kunnen zien?

Beste antwoord door TAVL

Goedemorgen @HarriePloegstra,

Welkom op de T-Mobile community. Uitzending gemist op de decoder is beperkt, maar is ook afhankelijk hoe snel een een zender de content beschikbaar stelt op dat platform. Via Begin gemist kun je lopende content opnieuw starten. Ook dit kan op de decoder, maar ook via de TV Anywhere app. Deze app is momenteel uitgebreider en biedt tot 7 dagen terugkijken van programma's aan. Dit is vervolgens te streamen via bijvoorbeeld AppleTV, Chromecast of mirror cast. Dat is een omweg en verre van optimaal. T-Mobile heeft op dit forum al meermaals aangegeven dat dit ook voor de decoders verwacht wordt. Alleen is een datum nooit genoemd. Het wachten is op een update van het televisieproduct. Wanneer deze komt is nog niet bekend.

Kun je voor nu met deze weg uit de voeten? Mocht je nog vragen hebben, dan lees ik dat natuurlijk graag.
Bekijk origineel

1 reactie

TAVL
Super User
Forum|alt.badge.img+4
  • Superuser
  • 2140 reacties
  • Antwoord
  • 30 september 2019
Goedemorgen @HarriePloegstra,

Welkom op de T-Mobile community. Uitzending gemist op de decoder is beperkt, maar is ook afhankelijk hoe snel een een zender de content beschikbaar stelt op dat platform. Via Begin gemist kun je lopende content opnieuw starten. Ook dit kan op de decoder, maar ook via de TV Anywhere app. Deze app is momenteel uitgebreider en biedt tot 7 dagen terugkijken van programma's aan. Dit is vervolgens te streamen via bijvoorbeeld AppleTV, Chromecast of mirror cast. Dat is een omweg en verre van optimaal. T-Mobile heeft op dit forum al meermaals aangegeven dat dit ook voor de decoders verwacht wordt. Alleen is een datum nooit genoemd. Het wachten is op een update van het televisieproduct. Wanneer deze komt is nog niet bekend.

Kun je voor nu met deze weg uit de voeten? Mocht je nog vragen hebben, dan lees ik dat natuurlijk graag.

Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen