Beantwoord
Error Er heeft zich een fout voorgedaan tijdens het afspelen. Probeer het alstublieft later nog een keer
Goedemiddag.
13 juli hebben wij T-mobile thuis gekregen.
Tijdens de installatie kreeg de monteur 1 van de 2 tv kastjes niet werkend. Hij zou een nieuwe laten sturen. Daar heb ik achteraan moeten bellen maar na 3 weken kwam die.
Ondertussen kregen wij de welbekende "Error Er heeft zich een fout voorgedaan tijdens het afspelen. Probeer het alstublieft later nog een keer" storing. Helpdesk gebeld en na een reset van het tv kastje deed deze het weer. Toen heb ik het niet werkende kastje wederom aangesloten en ook gereset. Toen werkte deze ook. Een paar dagen later kregen we het nieuwe kastje en deze toen omgeruild.
Na een paar dagen weer de error en toen hielp een herstart niet meer. Helpdesk gebeld en ook de modem geherstart. Toen werkte alles weer.
Na een paar dagen weer de error en helpdesk gebeld. Toen kwam er een monteur die de modem gereset heeft met een paperclip. U raadt het al, het werkte een paar dagen en daarna niet meer.
Na een paar weken kwam de tweede monteur en die heeft het modem op een andere manier aangesloten.
(Kabel in de WAN aansluitingen ipv 1 van de LAN aansluitingen) Ook dat bleek niet langer dan een paar dagen te werken.
Nu komt over enige tijd voor de derde keer een monteur maar nadat ik vandaag wat heb gezocht op het forum heb ik daar niet veel vertrouwen in.
Vandaar 2 vragen:
1 - Wanneer denkt T-mobile dit vaker voorkomende en bekende probleem definitief op te lossen?
2 - Waarom staat T-Mobile gebruikers niet toe het abonnement kosteloos op te zeggen in deze gevallen?
Als een partij een dienst levert die vanaf het begin niet werkt kan men volgens Nederlands recht een overeenkomst ontbinden.
Internet en telefoon werken trouwens wel goed.
Met vriendelijke groet,
Gert
13 juli hebben wij T-mobile thuis gekregen.
Tijdens de installatie kreeg de monteur 1 van de 2 tv kastjes niet werkend. Hij zou een nieuwe laten sturen. Daar heb ik achteraan moeten bellen maar na 3 weken kwam die.
Ondertussen kregen wij de welbekende "Error Er heeft zich een fout voorgedaan tijdens het afspelen. Probeer het alstublieft later nog een keer" storing. Helpdesk gebeld en na een reset van het tv kastje deed deze het weer. Toen heb ik het niet werkende kastje wederom aangesloten en ook gereset. Toen werkte deze ook. Een paar dagen later kregen we het nieuwe kastje en deze toen omgeruild.
Na een paar dagen weer de error en toen hielp een herstart niet meer. Helpdesk gebeld en ook de modem geherstart. Toen werkte alles weer.
Na een paar dagen weer de error en helpdesk gebeld. Toen kwam er een monteur die de modem gereset heeft met een paperclip. U raadt het al, het werkte een paar dagen en daarna niet meer.
Na een paar weken kwam de tweede monteur en die heeft het modem op een andere manier aangesloten.
(Kabel in de WAN aansluitingen ipv 1 van de LAN aansluitingen) Ook dat bleek niet langer dan een paar dagen te werken.
Nu komt over enige tijd voor de derde keer een monteur maar nadat ik vandaag wat heb gezocht op het forum heb ik daar niet veel vertrouwen in.
Vandaar 2 vragen:
1 - Wanneer denkt T-mobile dit vaker voorkomende en bekende probleem definitief op te lossen?
2 - Waarom staat T-Mobile gebruikers niet toe het abonnement kosteloos op te zeggen in deze gevallen?
Als een partij een dienst levert die vanaf het begin niet werkt kan men volgens Nederlands recht een overeenkomst ontbinden.
Internet en telefoon werken trouwens wel goed.
Met vriendelijke groet,
Gert
Beste antwoord door gertassen
5 dagen geleden had ik nog de storing maar daarna is de storing spontaan verdwenen zonder een reset.
Het werkt nu al 4 dagen achter elkaar zonder storing. Ik heb niets gereset of gewijzigd. Heeft T-mobile eindelijk de storing opgelost??
Bekijk origineelHet werkt nu al 4 dagen achter elkaar zonder storing. Ik heb niets gereset of gewijzigd. Heeft T-mobile eindelijk de storing opgelost??
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.