Beantwoord
Interactieve TV box werkt niet
Hallo,
Ik heb T-Mobile thuis geactiveerd. Internet, telefoon werkt.
Alleen de registratie van de interactieve tv krijg ik elke keer de foutmelding: Registratie mislukt of niet toegestaan.
De app werkt wel op mijn laptop. Maar de box werkt niet via mijn smart tv. Reset modem en box gedaan zoals hier op het forum beschreven is alle kabels zitten goed. Internet doet het via de tv. Kan verder wel gewoon netflix kijken en youtube alleen de interactieve tv werkt dus niet. Hopelijk weten jullie wat er aan de hand is. Groetjes, Petra
Ik heb T-Mobile thuis geactiveerd. Internet, telefoon werkt.
Alleen de registratie van de interactieve tv krijg ik elke keer de foutmelding: Registratie mislukt of niet toegestaan.
De app werkt wel op mijn laptop. Maar de box werkt niet via mijn smart tv. Reset modem en box gedaan zoals hier op het forum beschreven is alle kabels zitten goed. Internet doet het via de tv. Kan verder wel gewoon netflix kijken en youtube alleen de interactieve tv werkt dus niet. Hopelijk weten jullie wat er aan de hand is. Groetjes, Petra
Beste antwoord door Candy
Hoi @Petrastok ,
Ik heb het meteen gecheckt! Ik zie dat je inmiddels telefonisch contact met ons hebt opgenomen. Onze technische dienst is aangestuurd. Zij gaan het probleem analyseren én oplossen. Je ontvangt per e-mail een update zodra het opgelost is!
Bekijk origineelIk heb het meteen gecheckt! Ik zie dat je inmiddels telefonisch contact met ons hebt opgenomen. Onze technische dienst is aangestuurd. Zij gaan het probleem analyseren én oplossen. Je ontvangt per e-mail een update zodra het opgelost is!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.