Beantwoord
Geluid van mijn TV Box valt frequent weg
Ik heb onlangs een nieuwe TV Box ontvangen omdat de vorige problemen gaf met opnemen.
Nadat ik de nieuwe TV Box had aangesloten bleek dat het geluid frequent gedurende 1 tot 5 seconden wegvalt. Met frequent bedoel ik enige malen per minuut. Zeer irritant dus. Dit probleem doet zich niet voor als ik Netflix afspeel. Ik heb zowel het modem als de TV box gereset, maar geen resultaat. Wie weet hoe dit probleem op te lossen. Met mijn oude TV Box had ik dit probleem niet!
Nadat ik de nieuwe TV Box had aangesloten bleek dat het geluid frequent gedurende 1 tot 5 seconden wegvalt. Met frequent bedoel ik enige malen per minuut. Zeer irritant dus. Dit probleem doet zich niet voor als ik Netflix afspeel. Ik heb zowel het modem als de TV box gereset, maar geen resultaat. Wie weet hoe dit probleem op te lossen. Met mijn oude TV Box had ik dit probleem niet!
Beste antwoord door soepkip67
Hallo
Ik zie dat je inmiddels zelf ook een topic hierover bent gestart. Zoals je misschien weet staat er in de huisregels om niet op meerdere plaatsen je vraag te stellen. Ik stel dan ook voor om in je nieuwe topic verder te gaan. Namelijk deze:
Ik zal een moderator vragen dit topic te sluiten.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.