Skip to main content
Beantwoord

begin gemist werkt niet

• 18 juli 2019
  • 1 reactie
  • 893 Bekeken

Als we iets willen terugkijken dan kan dat niet. Bij het aanklikken van begin gemist dan begint het beeld te flikkeren. Resetten van de TV-box hielp niet.

Wat moeten we doen?

Bij voorbaat dank,

Stan

Beste antwoord door Sander

Hi @stannn,

Ik denk graag met je mee! Kun je de volgende stappen doorlopen?

1. Wil je het modem kort van de stroom halen?
  2. Kun je de internetkabel die naar de TV Box gaat omwisselen van 3 naar 4 of andersom?
  3. Kun je beschrijven hoe de verbinding tussen het modem en de TV Box zit? Zit hier bijvoorbeeld een switch of adapter tussen?
  4. Op welke zenders heeft Begin Gemist problemen? Zijn er ook zenders waarop het wel goed werkt?
  5. Woon je toevallig in (regio) Utrecht? Op dit moment is er een issue met Begin Gemist in die regio.
Ik hoor graag zodat we het probleem snel inzichtelijk hebben en kunnen oplossen!
Bekijk origineel

1 reactie

Sander
  • Oud-Moderator
  • 3815 reacties
  • Antwoord
  • 22 juli 2019
Hi @stannn,

Ik denk graag met je mee! Kun je de volgende stappen doorlopen?

1. Wil je het modem kort van de stroom halen?
  2. Kun je de internetkabel die naar de TV Box gaat omwisselen van 3 naar 4 of andersom?
  3. Kun je beschrijven hoe de verbinding tussen het modem en de TV Box zit? Zit hier bijvoorbeeld een switch of adapter tussen?
  4. Op welke zenders heeft Begin Gemist problemen? Zijn er ook zenders waarop het wel goed werkt?
  5. Woon je toevallig in (regio) Utrecht? Op dit moment is er een issue met Begin Gemist in die regio.
Ik hoor graag zodat we het probleem snel inzichtelijk hebben en kunnen oplossen!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen