Beantwoord
TV beeld valt weg na enkele seconden
Bij aanzetten van de TV valt het beeld na enkele seconden weg en krijgen dan de foutmelding
Error bij het afspelen is er iets mis gegaan probeer het later nog eens. Gisteren een monteur van Guideon erbij gehad en die gaf aan dat het aan het kastje ligt en het kastje kapot is. Wij hebben 3 kastjes in ons bezit en bij alle kastjes geeft die dezelfde foutmelding . Dit zou dan betekenen dat alle 3 de kastjes kapot zijn .Dit lijkt mij sterk . Hebben het ook met een andere TV geprobeerd en hier dezelfde melding. De internetsnelheid is opgemeten door de monteur en die was prime wat kunnen wij hier aan doen hebben nu al sinds 20 juni geen TV wel internet.
Error bij het afspelen is er iets mis gegaan probeer het later nog eens. Gisteren een monteur van Guideon erbij gehad en die gaf aan dat het aan het kastje ligt en het kastje kapot is. Wij hebben 3 kastjes in ons bezit en bij alle kastjes geeft die dezelfde foutmelding . Dit zou dan betekenen dat alle 3 de kastjes kapot zijn .Dit lijkt mij sterk . Hebben het ook met een andere TV geprobeerd en hier dezelfde melding. De internetsnelheid is opgemeten door de monteur en die was prime wat kunnen wij hier aan doen hebben nu al sinds 20 juni geen TV wel internet.
Beste antwoord door Brian
Hi @NGPiep , ik heb op afstand met je meegekeken naar je TV verbinding en er lijkt inderdaad iets niet goed te gaan. Ik stuur graag opnieuw een monteur bij je langs om alles nog eens na te lopen. Je ontvangt zo een sms/e-mail om een afspraak te maken. Excuses voor het ongemak, we gaan voor je aan de slag!
@Robbr12345 Begrijp ik het goed dat jouw vraag gaat over je 4G voor Thuis verbinding, dus niet je vaste internetverbinding? In dat geval helpt Ă©Ă©n van mijn collega's je graag verder! đ
Bekijk origineelReageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.