Beantwoord
Afstandsbediening met magenta knop koppelen werkt niet
We hebben twee afstandsbedieningen (voor twee TV boxen). Beide met een magenta knop. De procedure om het volume van de TV te kunnen bedienen werkt echter op beide afstandsbedieningen niet. Wanneer ik knop 1 en 3 indruk, gebeurt er helemaal niets. Ook niet na ruim een minuut wachten.
Knop 3 zelf werkt wel. Ik kan opgenomen programma's gewoon starten en pauzeren. Ook het koppelen middels de TV-codes werkt niet. Telkens wanneer ik knop 1 (TV standby) indruk in combinatie met een andere knop, gebeurt er niets. Doe ik iets fout of ligt het ergens anders aan?
Knop 3 zelf werkt wel. Ik kan opgenomen programma's gewoon starten en pauzeren. Ook het koppelen middels de TV-codes werkt niet. Telkens wanneer ik knop 1 (TV standby) indruk in combinatie met een andere knop, gebeurt er niets. Doe ik iets fout of ligt het ergens anders aan?
Beste antwoord door Glassertje
Heb je wel de juiste tv code ingevoerd? standaard werkt die bij veel tv's niet.
Hier wordt uitgelegd, hoe je de afstandsbediening moet koppelen en de lijst met codes kun je hier vinden.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.