Beantwoord
TV Box opzeggen
Beste T-mobile medewerker,
ik heb zojuist via My T-mobile een nieuwe TV box met HD recorder besteld.
Nu wil ik graag een TV box zonder HD recorder opzeggen. Wellicht kan het zo geregeld worden dat ik mijn oude TV box zonder recorder kan meegeven als de nieuwe TV box met HD recorder wordt afgeleverd. Kunnen jullie ervoor zorgen dat er 1 tv box zonder HD recorder uit mijn abonnement wordt gehaald. Dit lukt mij niet zelf onder My T-mobile.
ik heb zojuist via My T-mobile een nieuwe TV box met HD recorder besteld.
Nu wil ik graag een TV box zonder HD recorder opzeggen. Wellicht kan het zo geregeld worden dat ik mijn oude TV box zonder recorder kan meegeven als de nieuwe TV box met HD recorder wordt afgeleverd. Kunnen jullie ervoor zorgen dat er 1 tv box zonder HD recorder uit mijn abonnement wordt gehaald. Dit lukt mij niet zelf onder My T-mobile.
Beste antwoord door Piotr
Hey @Ennovi ,
Zojuist heb ik één TV Box zonder opnamefunctie uit je pakket gehaald. Binnen enkele ogenblikken ontvang je een e-mail met de bevestiging van de wijziging en de retourprocedure. Het uit- en aanzetten van je TV Boxen kun je trouwens heel makkelijk zelf doen binnen je My T-Mobile Thuis omgeving regelen. 😄
Bekijk origineelZojuist heb ik één TV Box zonder opnamefunctie uit je pakket gehaald. Binnen enkele ogenblikken ontvang je een e-mail met de bevestiging van de wijziging en de retourprocedure. Het uit- en aanzetten van je TV Boxen kun je trouwens heel makkelijk zelf doen binnen je My T-Mobile Thuis omgeving regelen. 😄
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.