Beantwoord
installatie TV box lukt niet
hallo allemaal
ik heb mn installatiepakket gisteren ontvangen, en het installeren van internet en vaste telefoon ging heel vlot. TV box lukt echter niet. Ik snap ook even niet hoe ik m aandoe??? Kabel zit in poort 4, box reageert niet als ik inschakel, er gebeurt niets. Iemand een idee
ik heb mn installatiepakket gisteren ontvangen, en het installeren van internet en vaste telefoon ging heel vlot. TV box lukt echter niet. Ik snap ook even niet hoe ik m aandoe??? Kabel zit in poort 4, box reageert niet als ik inschakel, er gebeurt niets. Iemand een idee
Beste antwoord door TAVL
Dank je wel @karin010 . Allereerst: wat voor kleur heeft het lampje op de tv box? Blauw of rood? Met blauw staat hij aan. Dat is goed, want dan zou je beeld moeten hebben. Rood is standby of in opstart. Voor je verder gaat is het handig om de stekker van de tv box een minuut uit het stopcontact te halen en opnieuw op te starten door de stekker terug in het stopcontact te steken. De tv box gaat nu opnieuw opstarten en zou in ieder geval tijdens dit proces beeld moeten geven. Mocht de box niet goed opstarten dan is het belangrijk om de foutmelding te noteren. Dat geeft een handvat om verder te gaan.
Ik heb de knoppen omcirkeld. De bovenste geeft keuze voor externe ingangen. Als er meerdere ingangen zijn dan goed kijken in welke ingang hij zit. Meestal staat er een nummer bij de aansluiting van de tv. Het kan een paar seconden voor je beeld ziet.
De onderste is een sneltoets naar HDMI. Bij meerdere kanalen kan het zijn dat je een paar keer moet klikken.
Checkvraag; je geeft aan dat je het modem uit en aan hebt gedaan? Heb je dit met de knop gedaan of door de stekker eruit te trekken?
Bekijk origineelIk heb de knoppen omcirkeld. De bovenste geeft keuze voor externe ingangen. Als er meerdere ingangen zijn dan goed kijken in welke ingang hij zit. Meestal staat er een nummer bij de aansluiting van de tv. Het kan een paar seconden voor je beeld ziet.
De onderste is een sneltoets naar HDMI. Bij meerdere kanalen kan het zijn dat je een paar keer moet klikken.
Checkvraag; je geeft aan dat je het modem uit en aan hebt gedaan? Heb je dit met de knop gedaan of door de stekker eruit te trekken?
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.