Beantwoord
Kwaliteit TV wordt minder
Goedemorgen,
De laatste tijd, (2 maanden) zie ik in toenemende maten "jitter" (blokjes) in verschillende programma's. Ik loop al een poos met het idee dit te posten, de aanleiding dat ik dat nu ook daadwerkelijk doe is omdat afgelopen avond meermaals de verbinding met internet weg viel zowel bedraad als draadloos, ik vermoed dan ook dat de DSL verbinding gewoon weg even onderbreken is geweest.
Ten overvloede wellicht, de irritatie neemt toe...
Gr,
Harm
De laatste tijd, (2 maanden) zie ik in toenemende maten "jitter" (blokjes) in verschillende programma's. Ik loop al een poos met het idee dit te posten, de aanleiding dat ik dat nu ook daadwerkelijk doe is omdat afgelopen avond meermaals de verbinding met internet weg viel zowel bedraad als draadloos, ik vermoed dan ook dat de DSL verbinding gewoon weg even onderbreken is geweest.
Ten overvloede wellicht, de irritatie neemt toe...
Gr,
Harm
Beste antwoord door Brian
Hi @Harm71 , bedankt voor de toelichting, dat moeten we dan zeker verder onderzoeken! Op het moment dat het wegvallen gebeurt welke lampjes branden er dan nog op de modem? En heb je de eerdere tips geprobeerd om de apparaten één voor één aan te sluiten en testen? Het zou natuurlijk zonde zijn als wij een monteur sturen terwijl de oorzaak de aangesloten apparaten blijkt te zijn. Als deze uitgesloten zijn als oorzaak dan stuur ik graag een monteur bij je langs om dan ook de aansluiting en de modem te controleren!
Bekijk origineelReageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.