Skip to main content
Beantwoord

Foutmelding tv


Na de laatste tijd flink wat overlast te hebben gehad met wegvallend beeld op televisie is die nu helemaal weg gevallen. Meerdere malen reset voor modem en entone gegeven zonder resultaat. Hele lijstje met tips en trucks afgewerkt zonder oplossing. Daar waar ik eerst dus alleen af en toe geen beeld had is het nu dis helemaal geen beeld.
Na de laatste reset krijg ik nu de foutmelding ophalen ip adres niet gelukt... en ja ik heb alles bedraad aangelegd en de kabel al eens vervangen. Poorten wisselen tussen 3 en 4 bied ook geen oplossing. Internet vanuit de modem werkt gewoon en is ook getest alleen tv heeft het nu opgegeven.

Beste antwoord door Cheyenne van Odido

Hoi @Davecaenen,

Ik ben blij om te lezen dat het ondertussen is opgelost. Top! Natuurlijk blijft de situatie vreemd. Mocht je hier in de toekomst weer last van hebben, loop dan deze stappen door:

1. Koppel de internetkabel en stroomkabel los van de TV Box.
2. Haal het modem vervolgens voor een aantal seconden van de stroom.
3. Als het modem is opgestart steek je de stroom van de TV Box weer in.
4. Wanneer de TV Box de melding geeft: ‘’Geen internetverbinding gevonden’’ sluit je de internetkabel weer aan.

Ik weet zeker dat je hierna weer van haarscherp beeld kunt genieten. Je kan altijd bij mij terecht, mocht je hulp nodig hebben!
Bekijk origineel

2 reacties

  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 22 maart 2019
En dan alsof er niks gebeurt is werkt vandaag weer vanzelf...... hoelang dat is nog een verrassing

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2961 reacties
  • Antwoord
  • 22 maart 2019
Hoi @Davecaenen,

Ik ben blij om te lezen dat het ondertussen is opgelost. Top! Natuurlijk blijft de situatie vreemd. Mocht je hier in de toekomst weer last van hebben, loop dan deze stappen door:

1. Koppel de internetkabel en stroomkabel los van de TV Box.
2. Haal het modem vervolgens voor een aantal seconden van de stroom.
3. Als het modem is opgestart steek je de stroom van de TV Box weer in.
4. Wanneer de TV Box de melding geeft: ‘’Geen internetverbinding gevonden’’ sluit je de internetkabel weer aan.

Ik weet zeker dat je hierna weer van haarscherp beeld kunt genieten. Je kan altijd bij mij terecht, mocht je hulp nodig hebben!

Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen