Skip to main content
Beantwoord

Zenderpakket activeren in de toekomst


Hi All,

Is het mogelijk om alvast een zenderpakket aan te zetten die ik vanaf 15 april actief wil laten zijn?

Ik heb namelijk nu een ziggo sport abonnement via hun app, maar het scheelt mij wat geld als ik het via T-Mobile thuis doe. Dit abonnement loopt tot de 15e.

Alvast bedankt voor jullie antwoorden.

Sushieffer

Beste antwoord door TAVL

Goedemorgen @sushieffer,

Begrijpelijk dat je het pakket eerder in wil laten gaat als het je geld scheelt. Ben je wel al actief gebruiker van T-Mobile Thuis? Zo niet, dan zal je moeten wachten tot jouw diensten actief worden. Dan kun je direct jouw themapakket aanzetten en in de meeste gevallen zal het pakket binnen enkele uren beschikbaar komen.

Heb je nu al T-Mobile Thuis en via een ander kanaal ZIGGO Sport, dan kan het zijn dat je dubbele kosten krijgt. Zeker als jouw huidige abonnement nog tot 15 april loopt. Je hebt immers een contract met een andere partij en daar gelden opzegtermijnen voor. Kijk daarom eerst het volgende goed na:

  • Hoe lang is de opzegtermijn als je de app opzegt?
  • Per wanneer gaat de opzegging in als je opzegt?
  • Via welke provider loopt jouw contract?
Per aanbieder kunnen namelijk de voorwaarden verschillen. Mocht je er niet uit komen, dan zoek ik graag met je mee.
Bekijk origineel

7 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • is een legendarische user
  • 1823 reacties
  • 17 maart 2019
Volgens mij kun je op elk moment een zenderpakket activeren via de persoonlijke pagina bij T-Mobile gewoon weg schuifregelaar naar rechts verplaatsen, eventuele kosten verbonden aan het pakket gaan dan wel per direct in.

TAVL
Super User
Forum|alt.badge.img+4
  • Superuser
  • 2140 reacties
  • Antwoord
  • 18 maart 2019
Goedemorgen @sushieffer,

Begrijpelijk dat je het pakket eerder in wil laten gaat als het je geld scheelt. Ben je wel al actief gebruiker van T-Mobile Thuis? Zo niet, dan zal je moeten wachten tot jouw diensten actief worden. Dan kun je direct jouw themapakket aanzetten en in de meeste gevallen zal het pakket binnen enkele uren beschikbaar komen.

Heb je nu al T-Mobile Thuis en via een ander kanaal ZIGGO Sport, dan kan het zijn dat je dubbele kosten krijgt. Zeker als jouw huidige abonnement nog tot 15 april loopt. Je hebt immers een contract met een andere partij en daar gelden opzegtermijnen voor. Kijk daarom eerst het volgende goed na:

  • Hoe lang is de opzegtermijn als je de app opzegt?
  • Per wanneer gaat de opzegging in als je opzegt?
  • Via welke provider loopt jouw contract?
Per aanbieder kunnen namelijk de voorwaarden verschillen. Mocht je er niet uit komen, dan zoek ik graag met je mee.

  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 10 reacties
  • 18 maart 2019
TAVL schreef:
Goedemorgen @sushieffer,

Begrijpelijk dat je het pakket eerder in wil laten gaat als het je geld scheelt. Ben je wel al actief gebruiker van T-Mobile Thuis? Zo niet, dan zal je moeten wachten tot jouw diensten actief worden. Dan kun je direct jouw themapakket aanzetten en in de meeste gevallen zal het pakket binnen enkele uren beschikbaar komen.

Heb je nu al T-Mobile Thuis en via een ander kanaal ZIGGO Sport, dan kan het zijn dat je dubbele kosten krijgt. Zeker als jouw huidige abonnement nog tot 15 april loopt. Je hebt immers een contract met een andere partij en daar gelden opzegtermijnen voor. Kijk daarom eerst het volgende goed na:

  • Hoe lang is de opzegtermijn als je de app opzegt?
  • Per wanneer gaat de opzegging in als je opzegt?
  • Via welke provider loopt jouw contract?
Per aanbieder kunnen namelijk de voorwaarden verschillen. Mocht je er niet uit komen, dan zoek ik graag met je mee.



Bedankt voor je uitgebreide antwoord.

Ik gebruik T-Mobile Thuis al actief.
Mijn Ziggo Sport abonnement via de app loopt op 15 april af, dan is het waarschijnlijk verstandig om tot dat te wachten om het zenderpakket te activeren, toch?

Een andere vraag, ik gebruik de T-Mobile Thuis app op de Apple TV. Als ik het Ziggo Sport zenderpakket activeer, kan ik Ziggo Sport dan ook bekijken via de app?

TAVL
Super User
Forum|alt.badge.img+4
  • Superuser
  • 2140 reacties
  • 18 maart 2019
Dat vermoed ik wel. Zonde om in dat geval dubbel te betalen. In dat geval ben je sowieso duurder uit. Mochten er belangrijke evenementen op de 15de zijn, dan kun je voor de zekerheid je abonnement op de 14de al activeren, zodat je niets hoeft te missen. Wel zo fijn.
Meestal is het binnen een paar uur geregeld, maar soms duurt het wat langer. Houdt voor de zekerheid 24 uur aan.

Die tweede vraag heb ik voor je uitgezocht. Dit werkt niet via de TV Anywhere app, maar via de app van ZIGGO sport zelf. Na activatie kun je in de ZIGGO sport app inloggen met je klantnummer en TV pincode. Dus eigenlijk zoals je het nu ook gewend bent.

Is je vraag hiermee voldoende beantwoord? Veel plezier met ZIGGO Sport via T-Mobile Thuis.

  • Doet lekker mee
  • 1 reactie
  • 11 mei 2022

Nieuw zenderpakket maar nog niet zichtbaar. Hellup?


Forum|alt.badge.img+1
  • is een legendarische user
  • 1823 reacties
  • 11 mei 2022

Soms wil even resetten van de box wel eens helpen


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Goedemorgen @vanderZalm91, heb je het zenderpakket inmiddels zichtbaar en werkend gekregen met de tip van @BeMu? Ik zie namelijk wel dat het pakket geactiveerd en geregistreerd is op jouw aansluiting dus deze zou gisteravond zichtbaar moeten zijn geweest.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen