Beantwoord
Zenderpakket activeren in de toekomst
Hi All,
Is het mogelijk om alvast een zenderpakket aan te zetten die ik vanaf 15 april actief wil laten zijn?
Ik heb namelijk nu een ziggo sport abonnement via hun app, maar het scheelt mij wat geld als ik het via T-Mobile thuis doe. Dit abonnement loopt tot de 15e.
Alvast bedankt voor jullie antwoorden.
Sushieffer
Is het mogelijk om alvast een zenderpakket aan te zetten die ik vanaf 15 april actief wil laten zijn?
Ik heb namelijk nu een ziggo sport abonnement via hun app, maar het scheelt mij wat geld als ik het via T-Mobile thuis doe. Dit abonnement loopt tot de 15e.
Alvast bedankt voor jullie antwoorden.
Sushieffer
Beste antwoord door TAVL
Goedemorgen @sushieffer ,
Begrijpelijk dat je het pakket eerder in wil laten gaat als het je geld scheelt. Ben je wel al actief gebruiker van T-Mobile Thuis? Zo niet, dan zal je moeten wachten tot jouw diensten actief worden. Dan kun je direct jouw themapakket aanzetten en in de meeste gevallen zal het pakket binnen enkele uren beschikbaar komen.
Heb je nu al T-Mobile Thuis en via een ander kanaal ZIGGO Sport, dan kan het zijn dat je dubbele kosten krijgt. Zeker als jouw huidige abonnement nog tot 15 april loopt. Je hebt immers een contract met een andere partij en daar gelden opzegtermijnen voor. Kijk daarom eerst het volgende goed na:
Bekijk origineelBegrijpelijk dat je het pakket eerder in wil laten gaat als het je geld scheelt. Ben je wel al actief gebruiker van T-Mobile Thuis? Zo niet, dan zal je moeten wachten tot jouw diensten actief worden. Dan kun je direct jouw themapakket aanzetten en in de meeste gevallen zal het pakket binnen enkele uren beschikbaar komen.
Heb je nu al T-Mobile Thuis en via een ander kanaal ZIGGO Sport, dan kan het zijn dat je dubbele kosten krijgt. Zeker als jouw huidige abonnement nog tot 15 april loopt. Je hebt immers een contract met een andere partij en daar gelden opzegtermijnen voor. Kijk daarom eerst het volgende goed na:
- Hoe lang is de opzegtermijn als je de app opzegt?
- Per wanneer gaat de opzegging in als je opzegt?
- Via welke provider loopt jouw contract?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.