Skip to main content
Beantwoord

Updates Televisiepakket

  • 17 januari 2019
  • 3 reacties
  • 424 Bekeken

Hallo allemaal,

Ik ben sinds twee weken aangesloten bij t-mobile thuis.
Nu lees ik hier op het forum dat er dit jaar grote veranderingen? komen bij het televisie gedeelte.
Wat staat er dit jaar te verwachten?
Ik mis in iedergeval het terug kijken enorm. Gewoon in de gids van gisteren programma's terug kijken.
Het gemist gedeelte is nu naar mijn mening veel te beperkt.
Ook mis ik Netflix als zender. Nu moet ik weer met twee afstandsbedieningen op de bank :(

Ik ben benieuwd wat we kunnen verwachten dit jaar.

Beste antwoord door Cheyenne van Odido

Hoi MarcoEnschede, sorry voor mijn late reactie. Jouw bericht is er tussendoor geglipt, vandaar dat je eerder niets van mij hebt vernomen. WhySoSerious heeft gelijk, we zijn druk in de weer met het verbeteren van het TV product. Spannend! Wanneer het eenmaal zo ver is, houden we je natuurlijk netjes op de hoogte. Goed nieuws delen we natuurlijk graag! Bedankt voor het meedenken Marco - ook jouw wensen heb ik genoteerd! 😄
Bekijk origineel

3 reacties

WhySoSerious
  • is een Top Poster
  • 117 reacties
  • 20 januari 2019
MarcoEnschede schreef:
Hallo allemaal,

Ik ben sinds twee weken aangesloten bij t-mobile thuis.
Nu lees ik hier op het forum dat er dit jaar grote veranderingen? komen bij het televisie gedeelte.
Wat staat er dit jaar te verwachten?
Ik mis in iedergeval het terug kijken enorm. Gewoon in de gids van gisteren programma's terug kijken.
Het gemist gedeelte is nu naar mijn mening veel te beperkt.
Ook mis ik Netflix als zender. Nu moet ik weer met twee afstandsbedieningen op de bank :(

Ik ben benieuwd wat we kunnen verwachten dit jaar.


Dat er nieuwe zenders komen is al bekend, alleen nog niet echt welke. Zie het laatste bericht van Arjan_TMT

Ik vind (begin) gemist ook teleurstellend bij T-Mobile via de decoder. Bij de meeste providers kun je programma terug kijken via de tv gids en dan ook van een week geleden. De tv app heeft dit wel, alleen is de app helaas niet te gebruiken op een Android tv box.

Hopelijk krijgen we snel een (begin) gemist decoder update.

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 3013 reacties
  • Antwoord
  • 11 februari 2019
Hoi MarcoEnschede, sorry voor mijn late reactie. Jouw bericht is er tussendoor geglipt, vandaar dat je eerder niets van mij hebt vernomen. WhySoSerious heeft gelijk, we zijn druk in de weer met het verbeteren van het TV product. Spannend! Wanneer het eenmaal zo ver is, houden we je natuurlijk netjes op de hoogte. Goed nieuws delen we natuurlijk graag! Bedankt voor het meedenken Marco - ook jouw wensen heb ik genoteerd! 😄

WhySoSerious
  • is een Top Poster
  • 117 reacties
  • 11 februari 2019
Cheyenne schreef:
Hoi MarcoEnschede, sorry voor mijn late reactie. Jouw bericht is er tussendoor geglipt, vandaar dat je eerder niets van mij hebt vernomen. WhySoSerious heeft gelijk, we zijn druk in de weer met het verbeteren van het TV product. Spannend! Wanneer het eenmaal zo ver is, houden we je natuurlijk netjes op de hoogte. Goed nieuws delen we natuurlijk graag! Bedankt voor het meedenken Marco - ook jouw wensen heb ik genoteerd! 😄

Mooi om te lezen, betekend dit dan dat we o.a. (begin) gemist een week terug kunnen zien via de tv gids op de decoder?

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen