Beantwoord
Veel blokjes en storingen sinds een maand...
Sinds enige tijd ervaren wij veel storingen tijdens het tv kijken. Tevens is het met "On Demand" helemaal triest gesteld. Terug kijken van programma's in heel slechte kwaliteit en veel freezes en digitale ruis tussendoor. We kunnen regelmatig een programma die al is begonnen niet opnieuw starten. Gisteren zelfs een totale vastloper gehad tijdens het bladeren in On Demand. Alles wat je als klant kan doen al geprobeerd. Problemen doen zich voor op meerdere decoders in huis. Zijn er meer mensen met dit probleem sinds de laatste update?
Beste antwoord door Sterre
Hi @RayEnAng en @jwrijswijk ,
Ik help jullie allebei graag aan een fijne TV-kijk-ervaring! Ik ga dit samen met jullie oplossen. Hoe hebben jullie de TV Boxen aangesloten? Is dat draadloos, of via een bekabelde verbinding? Hebben jullie al een reset van het modem geprobeerd, en een reset van de TV Box(en)? Ik hoor jullie reacties graag, dan heb ik een beter beeld van de situties om een passende oplossing te bedenken.
Bekijk origineelIk help jullie allebei graag aan een fijne TV-kijk-ervaring! Ik ga dit samen met jullie oplossen. Hoe hebben jullie de TV Boxen aangesloten? Is dat draadloos, of via een bekabelde verbinding? Hebben jullie al een reset van het modem geprobeerd, en een reset van de TV Box(en)? Ik hoor jullie reacties graag, dan heb ik een beter beeld van de situties om een passende oplossing te bedenken.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.