Skip to main content
Beantwoord

Harde schijf vol

  • 7 december 2018
  • 5 reacties
  • 389 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Ok na verwijderen van opnames geeft het systeem aan dat de schijf vol is. Ik heb de standaard oplossingen al toegepast, maar niets werkt. Graag een harde reset om het probleem op te lossen.

Beste antwoord door Sterre

Hi Ineke_46,

Ik help je graag met de harde reset. Geef jij aan wanneer ik dit mag doen? Met het uitvoeren van de harde reset verdwijnen namelijk jouw opgenomen programma's. Ik wil je graag de ruimte geven om deze nog te kijken. Ik wacht je seintje af!
Bekijk origineel

5 reacties

Sterre
  • Oud T-Mobile moderator
  • 1188 reacties
  • Antwoord
  • 12 december 2018
Hi Ineke_46,

Ik help je graag met de harde reset. Geef jij aan wanneer ik dit mag doen? Met het uitvoeren van de harde reset verdwijnen namelijk jouw opgenomen programma's. Ik wil je graag de ruimte geven om deze nog te kijken. Ik wacht je seintje af!

  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 14 december 2018
Hoi Sterre, ik wil je vragen om bij eerste gelegenheid een harde reset uit te voeren, hopelijk is het probleem dan opgelost, alvast bedankt,

Sterre
  • Oud T-Mobile moderator
  • 1188 reacties
  • 14 december 2018
Hi Ineke_46,

Ik heb zojuist een harde reset uitgevoerd op je TV Box. Laat mij de uitslag weten!

  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 15 december 2018
Hoi Sterre, harde reset was succesvol, harde schijf is leeg. Echter na enkele uren gevolgd door een nieuwe storing. We hebben telefoon en wifi maar geen tv. Verschillende keren modem en tv box opgestart, maar nog steeds tv. Melding is nu dat het ip adres opgehaald kan worden, utp kabel op poort 3 of 4. Kabel zit op standaard op 4 , nu ook op 3 geprobeerd, geen succes. Andere utp kabel tijdelijk aangesloten, ook geen succes.

Sander
  • Oud-Moderator
  • 3815 reacties
  • 15 december 2018
Hoi @Ineke_46

We ontvangen meerdere meldingen dat een aantal van onze klanten geen gebruik kan maken van onze diensten. Op dit moment zijn we met man en macht op zoek naar de oorzaak én de oplossing. In het volgende topic houden we je op de hoogte: Problemen Internet, TV en Vast Bellen T-Mobile Thuis 15-12-2018. Sorry voor het ongemak, we doen er alles aan om dit snel voor je op te lossen!

Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen