Skip to main content
Beantwoord

Chromecast en TV anywhere

  • 29 november 2018
  • 4 reacties
  • 2019 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Hoi t mobile,

sinds vandaag klant en probeer nu tv anywhere te gebruiken met de chromecast maar het icoontje daarvan is nergens te vinden in de app. Ik zie alleen die van de Apple tv op mijn iPhone. De chromecast en de telefoon zitten echter wel op hetzelfde netwerk. Kunnen jullie me vertellen waarom dit niet werkt?

Beste antwoord door Sander

Hoi @Maerkus

We ontvangen meerdere signalen over dit issue. Ik ben dus erg benieuwd waar het aan ligt. Zou je allereerst jouw toestel opnieuw willen opstarten? Daarna heb ik enkele vraagjes:

- Welk merk en type telefoon
- Welke software versie
- Welke TV Anywhere versie
- Welke Chromecast type
- Heeft het opnieuw opstarten gewerkt?
- Ben je wel dichtbij genoeg de Chromecast?

We hebben onlangs een nieuwe versie van de TV app gelanceerd. heb je deze versie draaien? Zo nee, kun je de update draaien?

Ik hoor graag van je!
Bekijk origineel

4 reacties

Sander
  • Oud-Moderator
  • 3815 reacties
  • Antwoord
  • 30 november 2018
Hoi @Maerkus

We ontvangen meerdere signalen over dit issue. Ik ben dus erg benieuwd waar het aan ligt. Zou je allereerst jouw toestel opnieuw willen opstarten? Daarna heb ik enkele vraagjes:

- Welk merk en type telefoon
- Welke software versie
- Welke TV Anywhere versie
- Welke Chromecast type
- Heeft het opnieuw opstarten gewerkt?
- Ben je wel dichtbij genoeg de Chromecast?

We hebben onlangs een nieuwe versie van de TV app gelanceerd. heb je deze versie draaien? Zo nee, kun je de update draaien?

Ik hoor graag van je!

Hallo,

Ook ik heb sinds vandaag problenen  met google Chromecast. Gisteren werkte deze nog wel, nu met geen enkele apo. Ik heb 2 chronecasts en deze zijn niet meer terug te vinden in mijn netwerk. Ik heb ze al reset en ontkoppelt om opnieuw in re stellen, maar deze zijn niet meer terug te vinden in mijn netwerk. Is er een probleem bij t-mobile?


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 30 oktober 2019

Ook ik heb hetzelfde probleem sinds vandaag.

 

 

- Welk merk en type telefoon

iPhone 7


- Welke software versie

iOS 13.1.3


- Welke TV Anywhere versie
2.0.2


- Welke Chromecast type

 Normale chromecast, volgens mij versie 2 of 3


- Heeft het opnieuw opstarten gewerkt?

nee


- Ben je wel dichtbij genoeg de Chromecast?

ja, dichter dan een meter

 


Inmiddels heb chromecast weer asn de praat gekregen. Met beide chromecasts kon ik geen verbinding meer maken met mijn tablet en telefoon. Ik heb hiervoor mijn router moeten resetten en beide chromecasts terug moeten zetten naar de fabrieksinstellingen.

 

 

 


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen