Skip to main content
Beantwoord

nieuwe smart tv kan de zenders niet vinden

  • 27 november 2018
  • 5 reacties
  • 809 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
Dag, ik heb een smart tv aangeschaft. Vandaag alles geinstalleerd maar helaas kan deze de tv zenders niet vinden. Toen ik hem instaleerde vroeg hij niet naar de TV-klantnummer en TV-pincode.

Toen ik mijn oude tv instaleerde moest ik deze wel invoeren. Kan iemand mijjhelpen met deze probleem???

Beste antwoord door TAVL

Goedemorgen ntt,

Bij een nieuwe tv is het niet nodig om opnieuw een klantnummer en pincode im te voeren. Die gegevens worden eenmalig op de settopbox ingevoerd. Als de box op de nieuwe tv wordt aangesloten dan moet het automatisch werken.

Een paar checkvragen:
- zit de stekker van de settopbox goed in de box en de tv?
- is het juiste invoerpunt gekozen (hdmi 1, hdmi 2, etc)?
- soms kan er een zogenaamd handshake probleem optreden. Het kan dan helpen om de box even van stroom af te halen. De box en de tv bouwen dan de connectie opnieuw op.

Hoor graag van u.
Bekijk origineel

TAVL
Super User
Forum|alt.badge.img+4
  • Superuser
  • 27 november 2018
Goedemorgen ntt,

Bij een nieuwe tv is het niet nodig om opnieuw een klantnummer en pincode im te voeren. Die gegevens worden eenmalig op de settopbox ingevoerd. Als de box op de nieuwe tv wordt aangesloten dan moet het automatisch werken.

Een paar checkvragen:
- zit de stekker van de settopbox goed in de box en de tv?
- is het juiste invoerpunt gekozen (hdmi 1, hdmi 2, etc)?
- soms kan er een zogenaamd handshake probleem optreden. Het kan dan helpen om de box even van stroom af te halen. De box en de tv bouwen dan de connectie opnieuw op.

Hoor graag van u.

  • is een nieuwe Poster
  • 27 november 2018
Hallo, ik ben alle punten na gegaan. Ik krijg de melding " er zijn geen services gevonden". Als ik de andere hdmi poort gebruik dan heb ik alleen een zender en verder niets.

  • is een nieuwe Poster
  • 27 november 2018
Als ik naar een andere kanaal zap dan stat er " functie niet beschikbaar" ....

  • is een nieuwe Poster
  • 27 november 2018
Heb de modem een paar keer aan en uitgezet.....na lang volhouden werken ze gelukkig allemaal weer...bedankt...

TAVL
Super User
Forum|alt.badge.img+4
  • Superuser
  • 27 november 2018
Graag gedaan. Veel kijkplezier op de nieuwe smarttv!

Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen