Beantwoord
nieuwe smart tv kan de zenders niet vinden
Dag, ik heb een smart tv aangeschaft. Vandaag alles geinstalleerd maar helaas kan deze de tv zenders niet vinden. Toen ik hem instaleerde vroeg hij niet naar de TV-klantnummer en TV-pincode.
Toen ik mijn oude tv instaleerde moest ik deze wel invoeren. Kan iemand mijjhelpen met deze probleem???
Toen ik mijn oude tv instaleerde moest ik deze wel invoeren. Kan iemand mijjhelpen met deze probleem???
Beste antwoord door TAVL
Goedemorgen ntt,
Bij een nieuwe tv is het niet nodig om opnieuw een klantnummer en pincode im te voeren. Die gegevens worden eenmalig op de settopbox ingevoerd. Als de box op de nieuwe tv wordt aangesloten dan moet het automatisch werken.
Een paar checkvragen:
- zit de stekker van de settopbox goed in de box en de tv?
- is het juiste invoerpunt gekozen (hdmi 1, hdmi 2, etc)?
- soms kan er een zogenaamd handshake probleem optreden. Het kan dan helpen om de box even van stroom af te halen. De box en de tv bouwen dan de connectie opnieuw op.
Hoor graag van u.
Bekijk origineelBij een nieuwe tv is het niet nodig om opnieuw een klantnummer en pincode im te voeren. Die gegevens worden eenmalig op de settopbox ingevoerd. Als de box op de nieuwe tv wordt aangesloten dan moet het automatisch werken.
Een paar checkvragen:
- zit de stekker van de settopbox goed in de box en de tv?
- is het juiste invoerpunt gekozen (hdmi 1, hdmi 2, etc)?
- soms kan er een zogenaamd handshake probleem optreden. Het kan dan helpen om de box even van stroom af te halen. De box en de tv bouwen dan de connectie opnieuw op.
Hoor graag van u.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.