Beantwoord
Hinderlijk blokkerig beeld
Sinds vandaag heb ik last van blokkerig beeld op tv. Dit is begonnen nรก het onderhoud van het IPTV van afgelopen nacht. En dat is niet op 1 zender, maar op meerdere.
Daarvoor had ik er nooit of slechts sporadisch last van. En nee, ik heb in huis niks veranderd dat is net het zelfde als gisteren en de maanden ervoor. Ik baal hier stevig van, want de tv is nu een en al horror. Dit is geen doen.
Nu krijg ik zojuist een mail dat er nog een keer onderhoud gepleegd gaat worden volgende week (maandag 5 op dinsdag 6 november). Hopen maar dat dan de problemen opgelost zijn.
Hebben meer mensen last van dit blokkerig beeld nรก het onderhoud van afgelopen nacht? Of ben ik de enige?
Daarvoor had ik er nooit of slechts sporadisch last van. En nee, ik heb in huis niks veranderd dat is net het zelfde als gisteren en de maanden ervoor. Ik baal hier stevig van, want de tv is nu een en al horror. Dit is geen doen.
Nu krijg ik zojuist een mail dat er nog een keer onderhoud gepleegd gaat worden volgende week (maandag 5 op dinsdag 6 november). Hopen maar dat dan de problemen opgelost zijn.
Hebben meer mensen last van dit blokkerig beeld nรก het onderhoud van afgelopen nacht? Of ben ik de enige?
Beste antwoord door Sander
Hoi @Totaalmesjogge
Bedankt voor je melding! We krijgen meerdere meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervinden met hun TV beeld. Op dit moment zijn we met man en macht op zoek naar de oorzaak รจn de oplossing. In dit topic houden we je op de hoogte: Thuis TV. Excuses voor het ongemak.
Bekijk origineelBedankt voor je melding! We krijgen meerdere meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervinden met hun TV beeld. Op dit moment zijn we met man en macht op zoek naar de oorzaak รจn de oplossing. In dit topic houden we je op de hoogte: Thuis TV. Excuses voor het ongemak.
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.