Beantwoord
tv box gaat op "error, er heeft zich..."
tv box gaat regelmatig op error geen beeld en geluid. Het uit doen werkt niet. Het duurt meestal 10 a 15 minuten voor de box weer werkt. Ook blijft het beeld regelmatig hangen en er is dan geen geluid. het uit doen van de box helpt niet.stekkers uit en in de box geplaatst en de modem. Er is wel internet.
Beste antwoord door Sander
Hi @paulakan
Hier help ik je graag bij. Bij lekker TV-kijken hoort geen foutmelding. Ik kijk mee!
Deze melding geeft aan dat er iets mis gaat tussen de TV Box en het modem. De snelheid is niet goed of het signaal komt niet goed aan. Zou je hierom de zes stappen van dit topic willen doorlopen: Blokbeeld.
Tof om te zien dat je al hebt uitgesloten dat het om een probleem van buiten gaat, aangezien internet wel goed blijft werken. Je kunt eventueel nog een speedtest doen om te controleren of het écht goed zit. Ik ben vooral benieuwd of er mogelijk nog apparatuur zit tussen de TV Box en het modem en of het helpt om een andere kabel of poort op het modem te gebruiken.
Houd je ons op de hoogte? 🙂
Bekijk origineelHier help ik je graag bij. Bij lekker TV-kijken hoort geen foutmelding. Ik kijk mee!
Deze melding geeft aan dat er iets mis gaat tussen de TV Box en het modem. De snelheid is niet goed of het signaal komt niet goed aan. Zou je hierom de zes stappen van dit topic willen doorlopen: Blokbeeld.
Tof om te zien dat je al hebt uitgesloten dat het om een probleem van buiten gaat, aangezien internet wel goed blijft werken. Je kunt eventueel nog een speedtest doen om te controleren of het écht goed zit. Ik ben vooral benieuwd of er mogelijk nog apparatuur zit tussen de TV Box en het modem en of het helpt om een andere kabel of poort op het modem te gebruiken.
Houd je ons op de hoogte? 🙂
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.