Beantwoord
Ondertiteling TT888 loopt voor
Bij het bekijken vanNederlandse programma’s met de ondertiteling van Teletekst 888 loopt de ondertiteling voor op het beeld. Bij opgenomen programma’s is dit nog erger dan bij live televisie. Voor slechthorenden is dit erg vervelend. Is hier iets aan te doen?
Beste antwoord door Brian
Hey Diederik, ik kan mij voorstellen dat dit erg onhandig is! Speelt dit bij specifieke zenders (bijv Nederland 1, 2 en 3) of is het willekeurig? Problemen met teletekst en ondertiteling liggen soms aan de uitzending zelf en daar hebben wij geen invloed op. We kunnen uiteraard wel meteen uitsluiten dat je TV Box de oorzaak is! Zou je hiervoor onderstaande stappen eens uit willen voeren? Ik hoor graag of dit nog verschil maakt!
1. Koppel de netwerkkabel en stroomkabel los van de TV Box.
2.Voer vervolgens een powerflip uit van het modem (20 seconden van de stroom).
3. Als het modem is opgestart sluit je de TV Box weer aan op de stroom.
4. Wanneer de TV Box de melding geeft: ‘Ethernet not detected, Please connect ethernet cable’ kan je ook de netwerkkabel weer aansluiten.
Bekijk origineel1. Koppel de netwerkkabel en stroomkabel los van de TV Box.
2.Voer vervolgens een powerflip uit van het modem (20 seconden van de stroom).
3. Als het modem is opgestart sluit je de TV Box weer aan op de stroom.
4. Wanneer de TV Box de melding geeft: ‘Ethernet not detected, Please connect ethernet cable’ kan je ook de netwerkkabel weer aansluiten.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.