Beantwoord
Extra TV-Box opzeggen
Ik wil de extra TV box uit het abonnement laten halen, maar er is minimaal 15 minuten wachttijd bij de klantenservice. Weet iemand hoe dit buiten de telefonisch klantenservice om kan ? Dit moet eigenlijk toch ook zelf aan te passen zijn ?
Beste antwoord door Sterre
Hi arootje,
Via jouw My T-Mobile Thuis account kun je heel veel zelf regelen wat betreft jouw abonnement! Bijvoorbeeld TV-zenders aan- of uitzetten. Met het bestellen of verwijderen van TV Boxen help ik je graag. Kun je mij daarvoor in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan ga ik voor je aan de slag!
Bekijk origineelVia jouw My T-Mobile Thuis account kun je heel veel zelf regelen wat betreft jouw abonnement! Bijvoorbeeld TV-zenders aan- of uitzetten. Met het bestellen of verwijderen van TV Boxen help ik je graag. Kun je mij daarvoor in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan ga ik voor je aan de slag!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.