Beantwoord
Geen TV Anywhere in Italië
Ik heb geen tv anywhere meer in Italië terwijl ik vorige week nog hiermee nog een voetbalwedstrijd heb bekeken in Italië. Nu wil ik dat weer doen maar krijg alleen maar zwart beeld en af en toe geluid. Dit gaat later ook weg. Hoe kan dit?
Beste antwoord door RoyTMT
Hey Plaske,
TV Anywhere die het niet meer doet, is niet fijn en als je op vakantie bent moet het helemaal werken!
Er zijn een aantal zaken die je even zou kunnen controleren:
Bekijk origineelTV Anywhere die het niet meer doet, is niet fijn en als je op vakantie bent moet het helemaal werken!
Er zijn een aantal zaken die je even zou kunnen controleren:
- Heb je de nieuwste versie van de App geïnstalleerd? Dit doe je door de App te de-installeren en opnieuw te installeren. Dan weet je zeker dat je de juiste versie hebt.
- Klik onderin op Instellingen/Settings en controleer of de Stream op hoge kwaliteit staat ingesteld. Als dit zo is, mag je die uit zetten.
- Controleer het eens op een ander apparaat. Probeer de App eens op een andere telefoon of tablet. Als het hier wel werkt, dan kun je eens proberen de ondersteuning op je telefoon of tablet te updaten.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.