Beantwoord
Software update
Ik las in een ander topic dat er een software update is die je krijgt door de decoder 15 minuten van de stroom te halen. Dit heb ik gedaan maar hoe kan ik nu zien of ik inderdaad deze update heb ontvangen?
En wat zijn de wijzigingen met deze update ?
En wat zijn de wijzigingen met deze update ?
Beste antwoord door Sterre
Hoi johnfeijen,
Wat goed dat je dat gedaan hebt! Klopt, onze Kamai 510 en Amulet 515 TV Boxen kunnen inderdaad een software update ophalen door de stroom even van de TV Box te halen. Heb jij dus een van deze boxen, heb je de update ontvangen. Met de nieuwe software hebben we een paar bugfixes opgelost. Bijvoorbeeld nu is er de mogelijkheid om ondertiteling bij BBC one en two aan te zetten. Veel plezier met de update!
Bekijk origineelWat goed dat je dat gedaan hebt! Klopt, onze Kamai 510 en Amulet 515 TV Boxen kunnen inderdaad een software update ophalen door de stroom even van de TV Box te halen. Heb jij dus een van deze boxen, heb je de update ontvangen. Met de nieuwe software hebben we een paar bugfixes opgelost. Bijvoorbeeld nu is er de mogelijkheid om ondertiteling bij BBC one en two aan te zetten. Veel plezier met de update!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.