Beantwoord
Afstandsbediening werkt niet meer
Mijn afstandsbediening werkt niet meer optimaal. Ik kan mijn geluid volume niet meer regelen. De cijfters op de afstandbediening reageren niet. De aan en uitknop werk ook niet meer.
De geboden oplossingen werken niet. zoals het resetten van de afstandbediening of resetten van de TV kast. Ik wil graag een vervangende afstandbediening.
De geboden oplossingen werken niet. zoals het resetten van de afstandbediening of resetten van de TV kast. Ik wil graag een vervangende afstandbediening.
Beste antwoord door Sterre
Hoi j.j.risakotta,
Bedankt voor jouw gegevens. Omdat ik graag jouw privacy bescherm, hebben we jouw gegevens verwijderd, iedereen op het internet kan jouw bericht namelijk zien. Maar nu niet meer! Ik heb zojuist een nieuwe afstandsbediening naar je opgestuurd. Deze heb je binnen 5 werkdagen in huis. Veel plezier ervan alvast!
Bekijk origineelBedankt voor jouw gegevens. Omdat ik graag jouw privacy bescherm, hebben we jouw gegevens verwijderd, iedereen op het internet kan jouw bericht namelijk zien. Maar nu niet meer! Ik heb zojuist een nieuwe afstandsbediening naar je opgestuurd. Deze heb je binnen 5 werkdagen in huis. Veel plezier ervan alvast!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.