Skip to main content
Beantwoord

Afstandsbediening werkt niet meer


Mijn afstandsbediening werkt niet meer optimaal. Ik kan mijn geluid volume niet meer regelen. De cijfters op de afstandbediening reageren niet. De aan en uitknop werk ook niet meer.
De geboden oplossingen werken niet. zoals het resetten van de afstandbediening of resetten van de TV kast. Ik wil graag een vervangende afstandbediening.

Beste antwoord door Sterre

Hoi j.j.risakotta,

Bedankt voor jouw gegevens. Omdat ik graag jouw privacy bescherm, hebben we jouw gegevens verwijderd, iedereen op het internet kan jouw bericht namelijk zien. Maar nu niet meer! Ik heb zojuist een nieuwe afstandsbediening naar je opgestuurd. Deze heb je binnen 5 werkdagen in huis. Veel plezier ervan alvast!
Bekijk origineel

5 reacties

Sterre
  • Oud T-Mobile moderator
  • 1188 reacties
  • 17 juli 2018
Hoi j.j.risakotta,

Welkom op onze Community! Ik ga je helpen aan een werkende afstandsbediening. Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan stuur ik je graag een nieuwe op.

  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 17 juli 2018
Waarom moet ik mijn cijfers geven van mijn bankrekening nummer , terwijl ik een vervangende artikel.
vraag. En een abonnement heb bij T-Mobile.

Sterre
  • Oud T-Mobile moderator
  • 1188 reacties
  • 18 juli 2018
Hoi j.j.risakotta,

Ik kan je geruststellen. Dit vraag ik zodat ik jouw account bij T-Mobile Thuis kan verifiëren. Zeker omdat dit een Community is, waar je anoniem berichten kunt plaatsen, moet ik streng zijn met de controle. Maak je geen zorgen, er worden geen gekke dingen met de cijfers gedaan, het is alleen zodat ik weet dat jij echt de persoon bent achter het betreffende abonnement!

  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 18 juli 2018
Postcode : (gegevens verwijderd door moderator)
Huisnr : (gegevens verwijderd door moderator)
Banknr : (gegevens verwijderd door moderator)
Gebdat : 27-06-1961

Sterre
  • Oud T-Mobile moderator
  • 1188 reacties
  • Antwoord
  • 19 juli 2018
Hoi j.j.risakotta,

Bedankt voor jouw gegevens. Omdat ik graag jouw privacy bescherm, hebben we jouw gegevens verwijderd, iedereen op het internet kan jouw bericht namelijk zien. Maar nu niet meer! Ik heb zojuist een nieuwe afstandsbediening naar je opgestuurd. Deze heb je binnen 5 werkdagen in huis. Veel plezier ervan alvast!

Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen