Beantwoord
Nieuwe aansluiting - Entone Kamai 510b ontvangen
Hoi,
Ik heb net het T-Mobile Thuis installatiepakket ontvangen, en zag dat er 2 keer de Entone Kamai 510b bij zat. Dat zijn toch hele oude met veel performance problemen? Ik schrok er een beetje van, zeker omdat mij telefonisch is verteld dat de oude modellen vervangen zijn door de supersnelle Amino Aria 6.
Klopt dit allemaal wel?
Gr,
Bas
Ik heb net het T-Mobile Thuis installatiepakket ontvangen, en zag dat er 2 keer de Entone Kamai 510b bij zat. Dat zijn toch hele oude met veel performance problemen? Ik schrok er een beetje van, zeker omdat mij telefonisch is verteld dat de oude modellen vervangen zijn door de supersnelle Amino Aria 6.
Klopt dit allemaal wel?
Gr,
Bas
Beste antwoord door Brian
Hi Jody, goed om te horen dat er monteur bij je langs gaat komen voor een Wifi versterker, ik weet zeker dat we dit op gaan lossen!
Wat de TV Boxen betreft is het voor ons simpelweg niet te doen om alle bestaande TV Boxen te vervangen voor de nieuwe variant. Daarom hebben we besloten om deze alleen voor klanten aan te bieden die zich aan hebben gemeld nadat we de nieuwe TV Box in gebruik zijn gaan nemen. Jij valt hier nét buiten maar als dit je is toegezegd en je het ook specifiek aan hebt gegeven bij je bestelling dan verandert dat de zaak. Beloofd is namelijk beloofd! Ik maak in dit geval dan ook graag een uitzondering voor je en ik ga er voor zorgen dat de TV Boxen omgewisseld worden!
Bekijk origineelWat de TV Boxen betreft is het voor ons simpelweg niet te doen om alle bestaande TV Boxen te vervangen voor de nieuwe variant. Daarom hebben we besloten om deze alleen voor klanten aan te bieden die zich aan hebben gemeld nadat we de nieuwe TV Box in gebruik zijn gaan nemen. Jij valt hier nét buiten maar als dit je is toegezegd en je het ook specifiek aan hebt gegeven bij je bestelling dan verandert dat de zaak. Beloofd is namelijk beloofd! Ik maak in dit geval dan ook graag een uitzondering voor je en ik ga er voor zorgen dat de TV Boxen omgewisseld worden!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.