Beantwoord
Storing tv
Vanaf december heb ik t-mobile thuis. Kan vanaf die datum geen televisie kijken ivm storing tussen tv ontvanger en tv.
Oplossing van T-mobile? Koop een nieuwe tv!
Ben absoluut niet tevreden over de service van T-mobile.
Oplossing van T-mobile? Koop een nieuwe tv!
Ben absoluut niet tevreden over de service van T-mobile.
Beste antwoord door Fred_M
Dus op een andere TV heb je het probleem niet?
Je zou kunnen proberen (als je dat in huis hebt) om de HDMI-kabel eerst via een ander apparaat aan te sluiten. Er zijn geluidsversterkers die HDMI ingangen en uitgangen hebben. Ook bijvoorbeeld de Xbox One heeft een HDMI ingang en een HDMI uitgang.
Wat misschien ook nog werkt (geen garanties!!!) is een actieve HDMI splitter er tussen zetten (zoals deze https://www.onlinekabelshop.nl/hdmi-splitter-1-naar-2)
Met bovenstaande mogelijkheden wordt de zogenaamde "handshake/HDCP" door het tussenliggende apparaat overgenomen. Maar ik kan me voorstellen dat dit te ver gaat voor je en ik kan ook niet met zekerheid aangeven dat dit zal gaan werken.
Als je het exacte typenummer van de Sharp TV geeft, wil ik best wel even googlen voor je om te kijken of dit probleem bij deze TV vaker voorkomt.
Bekijk origineelJe zou kunnen proberen (als je dat in huis hebt) om de HDMI-kabel eerst via een ander apparaat aan te sluiten. Er zijn geluidsversterkers die HDMI ingangen en uitgangen hebben. Ook bijvoorbeeld de Xbox One heeft een HDMI ingang en een HDMI uitgang.
Wat misschien ook nog werkt (geen garanties!!!) is een actieve HDMI splitter er tussen zetten (zoals deze https://www.onlinekabelshop.nl/hdmi-splitter-1-naar-2)
Met bovenstaande mogelijkheden wordt de zogenaamde "handshake/HDCP" door het tussenliggende apparaat overgenomen. Maar ik kan me voorstellen dat dit te ver gaat voor je en ik kan ook niet met zekerheid aangeven dat dit zal gaan werken.
Als je het exacte typenummer van de Sharp TV geeft, wil ik best wel even googlen voor je om te kijken of dit probleem bij deze TV vaker voorkomt.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.