Beantwoord
TV Box wist opgeslagen opnamen
Eergisteren programma opgenomen. Wilde vandaag weer iets opnemen. Kreeg bericht 'Opname is mislukt'. Probeerde de vorige opname terug te zien, lukte niet. Recorder gereset (stroom af, 30 sec wachten), daarna weer opstarten. Kon weer opnemen, maar het programma dat ik eergisteren opgenomen had, kon ik niet meer vinden. Vraag is: hoe kan ik deze terugvinden ?
Beste antwoord door Sterre
Hoi johannesv!
Ik help je hier graag bij! Slim van je, dat je de stroom al van de box gehaald hebt en zo een reset hebt uitgevoerd. Heel gek dat jouw opgenomen programma niet terug te vinden is! Het onderbreken van de stroomtoevoer veroorzaakt dit namelijk niet. Krijg je een bepaalde melding als je het opgenomen programma opzoekt? Kun je andere opgenomen programma's wel terugkijken? Ik ben benieuwd en ga dit graag voor je onderzoeken.
Bekijk origineelIk help je hier graag bij! Slim van je, dat je de stroom al van de box gehaald hebt en zo een reset hebt uitgevoerd. Heel gek dat jouw opgenomen programma niet terug te vinden is! Het onderbreken van de stroomtoevoer veroorzaakt dit namelijk niet. Krijg je een bepaalde melding als je het opgenomen programma opzoekt? Kun je andere opgenomen programma's wel terugkijken? Ik ben benieuwd en ga dit graag voor je onderzoeken.
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.