Beantwoord
Nieuwe afstandsbediening bestellen
hallo, mijn schoonvader heeft zijn afstandsbediening defect kunnen jullie een nieuwe opsturen
Beste antwoord door Sterre
Hoi Jiro,
Wat ontzettend lief dat je dit voor je schoonvader vraagt! Voor een snelle oplossing kan hij een reset van de afstandsbediening doen, hoe dat gaat lees je in ons afstandsbedieningtopic. Heeft dit geen effect, kun je mij dan in een privébericht zijn gegevens doorgeven? Ik heb nodig: postcode, huisnummer, geboortedatum en laatste vier cijfers van het rekeningnummer. Dan bestel ik een nieuwe afstandsbediening voor hem!
Bekijk origineelWat ontzettend lief dat je dit voor je schoonvader vraagt! Voor een snelle oplossing kan hij een reset van de afstandsbediening doen, hoe dat gaat lees je in ons afstandsbedieningtopic. Heeft dit geen effect, kun je mij dan in een privébericht zijn gegevens doorgeven? Ik heb nodig: postcode, huisnummer, geboortedatum en laatste vier cijfers van het rekeningnummer. Dan bestel ik een nieuwe afstandsbediening voor hem!
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.