Beantwoord
TV kwaliteit: geen HD met deze mediabox?
Mijn beeldkwaliteit laat te wensen over. Ik zie ook dat de full HD zenders op 720p worden uitgezonden/verwerkt. Op de bijgeleverde Alles-in-1 mediabox zie ik geen instellingen die de resolutie kunnen veranderen. In een ander topic las dat de box dit zelf doet. Ik merk daar echter niets van. Herstarten modem en/of mediabox haalt ook niets uit. Wat nu te doen? Met deze zenderkwaliteit had ik liever bij Ziggo gebleven.
Beste antwoord door Hidden.nld
Hallo RMNBRWR,
Dat is raar. de box zou gewoon full hd moeten door geven mits het apparaat het ondersteund.
over het algemeen vinden klanten het beeld van T-Mobile beter als dat van Ziggo.
een 720p kan er beter uit zien als een full hd uitzending, het heeft ook te maken met de bitrate waar door het beeld er goed uit ziet.
Bekijk origineelDat is raar. de box zou gewoon full hd moeten door geven mits het apparaat het ondersteund.
over het algemeen vinden klanten het beeld van T-Mobile beter als dat van Ziggo.
een 720p kan er beter uit zien als een full hd uitzending, het heeft ook te maken met de bitrate waar door het beeld er goed uit ziet.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.