Beantwoord
Opties TV kijken in studentenhuis
Beste forumleden,
Onlangs heb ik, samen met mijn huisgenoten, TV + Internet aangeschaft bij jullie. Ik heb zelf al een telefoon via T-Mobile (en ik ben erg tevreden over de diensten). Dus ik kon mijn huisgenoten overtuigen dat we TV + internet via T-Mobile konden regelen.
Nu is alles goed aangesloten maar nu komen wij er achter dat je helemaal geen TV meer kan kijken via een normale coax-kabel. Ik heb zelf een hele tijd gewoon Interactieve TV, alleen mijn huisgenoten vinden dat het geld niet waard. Nu zijn mijn huisgenoten niet meer zo blij met mijn keuze voor T-Mobile.. Gelukkig kunnen we niet meer terug 😛.
De vraag is; Welke opties hebben zij nu? En vooral, wat is de goedkoopste optie voor hen om TV te kijken nu?
Ik hoor het graag!
Onlangs heb ik, samen met mijn huisgenoten, TV + Internet aangeschaft bij jullie. Ik heb zelf al een telefoon via T-Mobile (en ik ben erg tevreden over de diensten). Dus ik kon mijn huisgenoten overtuigen dat we TV + internet via T-Mobile konden regelen.
Nu is alles goed aangesloten maar nu komen wij er achter dat je helemaal geen TV meer kan kijken via een normale coax-kabel. Ik heb zelf een hele tijd gewoon Interactieve TV, alleen mijn huisgenoten vinden dat het geld niet waard. Nu zijn mijn huisgenoten niet meer zo blij met mijn keuze voor T-Mobile.. Gelukkig kunnen we niet meer terug 😛.
De vraag is; Welke opties hebben zij nu? En vooral, wat is de goedkoopste optie voor hen om TV te kijken nu?
Ik hoor het graag!
Beste antwoord door Pilovali
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,
Alleen de kabelboeren maken gebruik van coax, T-Mobile en alle overige providers maken gebruik van 'IPVT'. Je hebt dus altijd een aparte decoder nodig.
Wat vinden je huisgenoten niet fijn? Wat was de oude situatie?
Bekijk origineelAlleen de kabelboeren maken gebruik van coax, T-Mobile en alle overige providers maken gebruik van 'IPVT'. Je hebt dus altijd een aparte decoder nodig.
Wat vinden je huisgenoten niet fijn? Wat was de oude situatie?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.