Skip to main content
Beantwoord

Ondertiteling


Zenders VRT en canvas stellen pagina 888 beschikbaar voor ondertiteling via teletekst waarom is dit bij TMobile uitgeschakeld?

Beste antwoord door Brian

Hi Frank, de ondertitels worden aangeleverd door de zenders, voor Canvas, VRT (en de BBC) zijn deze niet aan ons beschikbaar gesteld. We zijn er wel mee bezig om dit alsnog aan te kunnen bieden, excuses voor de overlast!
Bekijk origineel

13 reacties

Brian
Odido
  • Oud-Moderator
  • 6076 reacties
  • 8 februari 2018
Hi Frank, ik zie dat je deze vraag al een keer eerder hebt gesteld, dit heeft te maken met de manier waarop de uitzendingen aangeleverd worden. In je vorige topic lees je hier meer over. 🙂

  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 8 februari 2018
Dag dan lees je mijn bericht niet goed. Het eerste bericht ging over het direct beschikbaar stellen van ondertiteling. Het tweede bericht gaat over ondertiteling via 888 teletekst. Het laatste wordt door T-mobile niet gefaciliteerd. Moet toch niet zo moeilijk zijn dit beschikbaar te stellen.

Brian
Odido
  • Oud-Moderator
  • 6076 reacties
  • Antwoord
  • 9 februari 2018
Hi Frank, de ondertitels worden aangeleverd door de zenders, voor Canvas, VRT (en de BBC) zijn deze niet aan ons beschikbaar gesteld. We zijn er wel mee bezig om dit alsnog aan te kunnen bieden, excuses voor de overlast!

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 23 januari 2020

hebben sinds kort t mobile thuis en n smart tv

krijgen nu ook nederlandse ondertiteling bij programma's als het journaal en bijv. heel holland bakt.

ondertiteling verspringt van kleur tussen verschillende sprekers. ondertiteling is onnodig en leidt af. 

krijgt het maar niet uitgeschakeld. Wie weet raad ? het is niet de ondertiteling via teletext


Forum|alt.badge.img+1
  • is een legendarische user
  • 1823 reacties
  • 23 januari 2020

Als het goed is zou het met de gele toets op de afstandsbediening moeten lukken, of eventueel toch even naar teletekst gaan en vervolgens op de exit drukken


Brian
Odido
  • Oud-Moderator
  • 6076 reacties
  • 24 januari 2020

Hi @leeg, ik denk dat je ondertiteling voor doven en slechthorenden aan hebt staan. Dit kan je vinden onder ‘Menu’ > ‘ Instellingen’ > ‘Video en Audio’.  


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 24 januari 2020

Ja is gelukt !

Dank!

groeten van

leeg


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10781 reacties
  • 24 januari 2020

Hoi @leeg,

 

Wat fijn dat Brian je de oplossing kon bieden! Thanks ook voor de terugkoppeling, nu hebben andere users ook baat bij de oplossing. :smile: Als we nog iets voor je kunnen betekenen, dan hoor ik het graag. We zitten altijd voor je klaar op de Community. Prachtig weekend toegewenst!


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 7 oktober 2020

Wij zijn kort geleden overgestapt van KPN naar T-Mobile thuis, bij KPN hadden we ondertiteling bij History channel, en nog een aantal buitenlandse zenders, ik mis dit bij T-mobile.


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 8 oktober 2020

Hi @Borros 

Welkom bij de T-Mobile familie! Ik wil je ook direct bedanken voor je feedback. Je kan het ook delen in dit topic en dan gaan onze specialisten kijken wat ze hiermee kunnen! 

Ik hoop dat  T-Mobile Thuis verder goed bevalt! 

 


  • is een Top Poster
  • 21 reacties
  • 14 september 2022

hallo, ik ben onlangs overgestapt van een tv box met hard-drive, naar een nieuwe met cloud opnames. Voorheen had ik ondertiteling bij alles; live tv, gepauzeerde tv, opnames. Nu heb ik alleen de mogelijkheid om bij live TV ondertitels te gebruiken, maar zodra gepauzeerd of bij beging gemist of cloud opnames, werkt de ondertiteling niet meer. Wat kan ik doen om dit op te lossen?


TMTV
Super User
Forum|alt.badge.img+6
  • Odido Superuser
  • 1816 reacties
  • 14 september 2022

@CyBorg Op het nieuwe tv-platform werkt dat inderdaad iets anders. Er zijn twee mogelijkheden. Als je tijdelijk ondertiteling wilt hebben (dus totdat je een ander programma gaat kijken) kun je op de rode knop op de afstandsbediening drukken en naar Audio & Ondertiteling gaan. Als je altijd ondertiteling wilt hebben, ga dan in het menu naar Account > Instellingen > Audio & Ondertiteling. Vergeet niet op Opslaan te drukken. Ik hoor graag of het hiermee lukt.


  • is een Top Poster
  • 21 reacties
  • 14 september 2022
TMTV schreef:

@CyBorg Op het nieuwe tv-platform werkt dat inderdaad iets anders. Er zijn twee mogelijkheden. Als je tijdelijk ondertiteling wilt hebben (dus totdat je een ander programma gaat kijken) kun je op de rode knop op de afstandsbediening drukken en naar Audio & Ondertiteling gaan. Als je altijd ondertiteling wilt hebben, ga dan in het menu naar Account > Instellingen > Audio & Ondertiteling. Vergeet niet op Opslaan te drukken. Ik hoor graag of het hiermee lukt.

Dat werkt beter! Bedankt


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen