Beantwoord
Haperend, stilstaand beeld
Gewoon televisie kijken zit er niet meer in sinds ik een t-mobile thuis abonnement heb, vertrouwen in de telefonische klantenservice heb ik niet meer nadat ik eind 2017 vele dagen en vele uren met ze gebeld heb.
Ik baal enorm dat ik nog tot eind oktober 2018 aan jullie vastzit. Bij mijn telefonisch contact heb ik aangegeven dat jullie me maar moeten afsluiten omdat jullie niet kunnen leveren wat je mag verwachten. Uiteindelijk is het toenmalige probleem gedeeltelijk opgelost en daar ging ik toen mee akkoord, niet wetende dat ik vervolgens niet meer fatsoenlijk tv kan kijken, alle stappen meerdere malen ondernomen maar het mag niet baten.
Ik wil van jullie af, maar wel zonder de boete die mij telefonisch verteld is omdat ik voor het einde van mijn abonnement afgesloten wil worden.
Of zorg anders dat gewoon alles geleverd wordt zoals je mag verwachten als je ervoor betaald.
Jammer, jullie mobiele abonnement is zo ontzettend goed, helaas zeer teleurstellend dat jullie niet hetzelfde kunnen met t-mobile thuis
Ik baal enorm dat ik nog tot eind oktober 2018 aan jullie vastzit. Bij mijn telefonisch contact heb ik aangegeven dat jullie me maar moeten afsluiten omdat jullie niet kunnen leveren wat je mag verwachten. Uiteindelijk is het toenmalige probleem gedeeltelijk opgelost en daar ging ik toen mee akkoord, niet wetende dat ik vervolgens niet meer fatsoenlijk tv kan kijken, alle stappen meerdere malen ondernomen maar het mag niet baten.
Ik wil van jullie af, maar wel zonder de boete die mij telefonisch verteld is omdat ik voor het einde van mijn abonnement afgesloten wil worden.
Of zorg anders dat gewoon alles geleverd wordt zoals je mag verwachten als je ervoor betaald.
Jammer, jullie mobiele abonnement is zo ontzettend goed, helaas zeer teleurstellend dat jullie niet hetzelfde kunnen met t-mobile thuis
Beste antwoord door Hidden.nld
Hallo Rielle1972,
Ja ik begrijp het, al die termen ook die je naar je hoofd geslingerd krijgt op het forum :)
Is het mogelijk dat je het kabeltje tussen de settopbox en modem vervangt ?
Je internet snelheid is goed dus daar kan het niet aan liggen.
Als het niet het kabeltje is dan lijkt het mij dat de settopbox niet lekker werkt.
Heb je een zonder opname functie dan kan je nog proberen het resetknopje 30sec in te drukken met een tandenstoker (deze zit aan de zijkant)
Bekijk origineelJa ik begrijp het, al die termen ook die je naar je hoofd geslingerd krijgt op het forum :)
Is het mogelijk dat je het kabeltje tussen de settopbox en modem vervangt ?
Je internet snelheid is goed dus daar kan het niet aan liggen.
Als het niet het kabeltje is dan lijkt het mij dat de settopbox niet lekker werkt.
Heb je een zonder opname functie dan kan je nog proberen het resetknopje 30sec in te drukken met een tandenstoker (deze zit aan de zijkant)
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.