Beantwoord
Telekids in zenderpakket
Hallo tmobile,
waarom zit telekids 24 niet in het pakket?
Ik heb bij meerdere aanbieders gekeken, daar zit het gewoon in als aparte zender...
BOvendien even een vraag over de hd kwalliteit bij tmobile.
Welke streams noemt tmobile HD?
Ik zie namelijk blokkerig beeld op mijn 6 maand oude full hd tv. DIt houdt in dat het beeld dus geen HD scherpte heeft. Eerder SD.
waarom zit telekids 24 niet in het pakket?
Ik heb bij meerdere aanbieders gekeken, daar zit het gewoon in als aparte zender...
BOvendien even een vraag over de hd kwalliteit bij tmobile.
Welke streams noemt tmobile HD?
Ik zie namelijk blokkerig beeld op mijn 6 maand oude full hd tv. DIt houdt in dat het beeld dus geen HD scherpte heeft. Eerder SD.
Beste antwoord door Brian
Hi dikkedikkie, we bieden inderdaad geen telekids aan maar we hebben wel een Kids & Music pakket met heel veel kinderzenders!
Een compleet overzicht van alle HD zender vind je op ons zenderoverzicht. Ervaar je ook blokkerig beeld of is het HD beeld minder dan via bijvoorbeeld de Chromecast?
De bandbreedte voor onze HD uitzendingen zijn:
Op onze HD Plus kanalen is de bitrate gemiddeld 12 Mbps
Onze HD kanalen hebben een bitrate van 8 Mbps over het KPN netwerk en 16 Mbps over ons eigen netwerk.
Onze SD kanalen hebben een bitrate van 4 Mbps en over het KPN netwerk en 8 Mbps over ons eigen netwerk.
Bekijk origineelEen compleet overzicht van alle HD zender vind je op ons zenderoverzicht. Ervaar je ook blokkerig beeld of is het HD beeld minder dan via bijvoorbeeld de Chromecast?
De bandbreedte voor onze HD uitzendingen zijn:
Op onze HD Plus kanalen is de bitrate gemiddeld 12 Mbps
Onze HD kanalen hebben een bitrate van 8 Mbps over het KPN netwerk en 16 Mbps over ons eigen netwerk.
Onze SD kanalen hebben een bitrate van 4 Mbps en over het KPN netwerk en 8 Mbps over ons eigen netwerk.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.