Beantwoord
Opnames van een hele serie
waarom kan ik niet, net als vroeger bij KPN, een hele serie opgeven om op te nemen. Nu kon ik maar 1 aflevering opnemen, verder gaat niet. De gids gaat niet verder dan 1 week. Bij KPN kwam de vraag: wilt u alle afleveringen van die serie opnemen?
Bij een vakantie van 3 weken mis je dus twee afleveringen. Kunt u dit ook regelen?
Bij een vakantie van 3 weken mis je dus twee afleveringen. Kunt u dit ook regelen?
Beste antwoord door Sander
Hoi willemvank
Ook bij Thuis kun je een serie opnemen. Ik heb het hieronder even geplakt:
"Wil je de eindtijd van een opname wijzigen of een herhaling inplannen? Of een opname stoppen of verwijderen? Selecteer dan de betreffende geplande opname in de "Gids" of in de "Mini Gids" en druk op "REC". Nu verschijnt de pop-up "Bewerk opname". Deze optie is ook te vinden via de programmainformatie van het op te nemen programma. Hierin kun je de geselecteerde geplande opname stoppen of verwijderen, een herhaling inplannen of eventueel ingeplande toekomstige opnames verwijderen."
Verdere uitleg opnemen & pauzeren en handleiding TV Box.
Lukt het hiermee? 🙂
Bekijk origineelOok bij Thuis kun je een serie opnemen. Ik heb het hieronder even geplakt:
"Wil je de eindtijd van een opname wijzigen of een herhaling inplannen? Of een opname stoppen of verwijderen? Selecteer dan de betreffende geplande opname in de "Gids" of in de "Mini Gids" en druk op "REC". Nu verschijnt de pop-up "Bewerk opname". Deze optie is ook te vinden via de programmainformatie van het op te nemen programma. Hierin kun je de geselecteerde geplande opname stoppen of verwijderen, een herhaling inplannen of eventueel ingeplande toekomstige opnames verwijderen."
Verdere uitleg opnemen & pauzeren en handleiding TV Box.
Lukt het hiermee? 🙂
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.