Skip to main content
Beantwoord

Opnemen harddisk werkt niet meer


Ik kan geen programma meer opnemen. Krijg de volgende melding: opnemen is niet mogelijk. Er is geen capaciteit beschikbaar voor opname. Ik heb alles gewist maar het balkje blijft vol. Wat doe ik verkeerd?

Beste antwoord door Jeroen

Graag gedaan! De beste eerste stap is altijd de TV Box voor tien seconden van de stroom halen. In dit geval heb ik jouw TV Box een fabrieksreset gegeven. Mocht het niet geholpen hebben hoor ik het graag van je.
Bekijk origineel

18 reacties

Jeroen
  • Oud T-Mobile Thuis moderator
  • 100 reacties
  • 15 maart 2017
Hoi hvdveen2,

Ik vermoed dat jij niks verkeerd doet, maar dat het kastje even een reset nodig heeft. Zou je me in een privéberichtje je postcode en huisnummer kunnen doorgeven? Dan kan ik op afstand die reset geven aan je kastje.

  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 15 maart 2017
@Jeroen gedaan! Alvast bedankt.

Jeroen
  • Oud T-Mobile Thuis moderator
  • 100 reacties
  • Antwoord
  • 15 maart 2017
Graag gedaan! De beste eerste stap is altijd de TV Box voor tien seconden van de stroom halen. In dit geval heb ik jouw TV Box een fabrieksreset gegeven. Mocht het niet geholpen hebben hoor ik het graag van je.

  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 15 maart 2017
Top! Het is gelukt. We kunnen weer opnemen. Nogmaals dank.

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 2 april 2017
Wij hebben hetzelfde probleem. Kunnen jullie bij ons ook een reset uitvoeren?

Sander
  • Oud-Moderator
  • 3815 reacties
  • 3 april 2017
Hoi eschalk, problemen zijn er om te resetten! 😛 Stuur mij jouw postcode, huisnummer en ter controle je geboortedatum via een privébericht en ik verzorg de reset. Je bent dan wel alle gemaakte opnames in één keer kwijt.

PS. Laat de TV Box aangesloten en op de stroom staan! 😉

Sander
  • Oud-Moderator
  • 3815 reacties
  • 3 april 2017
@eschalk. Done! Kun je testen of het heeft geholpen? Goede-vroege-morgen trouwens! 😉

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 3 april 2017
@sander, gelukt! Thx voor je hulp. Fijne dag nog verder

  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 14 april 2017
@sander @jeroen probleem doet zich weer voor! Het is vast niet steeds de bedoeling dat jullie op afstand een resetten dien? Hoe nu verder? Ik kan nu niet meer opnemen...... Ik hoor graag van jullie. Mvg Hendrik.

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 12 juni 2017
@sander @jeroen ook bij ons blijft het probleem zich voordoen. Ik heb alle geplande opnames verwijderd, opnames weggegooid... En opnieuw is in notime de schijfruimte vol ☹️

Sander
  • Oud-Moderator
  • 3815 reacties
  • 13 juni 2017
Hoi eschalk,

Het blijkt dat sommige TV Boxen bij opnames teveel opnemen en daardoor te snel vollopen. Dat is uiteraard niet de bedoeling en we zijn bijna bij een oplossing om al deze TV Boxen in één keer met een update te corrigeren. Tot die tijd kan ik een algehele reset uitvoeren (zoals vorige keer) zodat je wel weer kunt opnemen. Ben je akkoord met een nieuwe reset?

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 13 juni 2017
akkoord - bij voorbaat dank!

Sander
  • Oud-Moderator
  • 3815 reacties
  • 14 juni 2017
Hoi eschalk, zojuist heb ik de reset uitgevoerd. Ik hoop dat de update snel volgt en het hierna niet meer nodig is. 🙂

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 28 oktober 2018
goedendag,

Mijn harddiskrecorder doet het niet meer nadat ik hem heb gereset.
Het kopje opnames is verdwenen.
Bij het opstarten van het tv kastje hoor je alsof de harddisk niet kan opstarten.
Blauwe led aan/uit knop kippert terwijl hij een minuut of 2 lang geluid maakt met tussen pauzes van een seconde.

Sander
  • Oud-Moderator
  • 3815 reacties
  • 29 oktober 2018
Hoi @andrew514

Graag wil ik bij de TV Box een fabrieksreset uitvoeren. Stuur mij jouw postcode, huisnummer en ter controle je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN via een privébericht en ik verzorg de reset. Je bent dan wel alle gemaakte opnames in één keer kwijt.

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 29 oktober 2018
Dag Sander,

Heb inmiddels al gebeld.
Is al reset gedaan. Werkt nog steeds niet.
Wordt nu afgehandeld. Misschien harddisk stuk.
Bedankt voor je reactie.

Sterre
  • Oud T-Mobile moderator
  • 1188 reacties
  • 2 november 2018
Hi andrew514,

Fijn om te lezen dat de oplossing voor jouw opnameprobleem er is! Ik zie dat je een nieuwe TV Box opgestuurd hebt gekregen. Ik wens je veel plezier met het opnemen en terugkijken van de TV-programma's! 😃

  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 6 augustus 2019
Ik heb hetzelfde bovenstaande probleem, zo van de ene op andere dag is de opnamefunctie weg.
Hhopelijk kunnen jullie me helpen
Ggroeten
Stephan

Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen