Beantwoord
Zenderwishlist
Welke zenders mis je? Lijkt mij een mooi topic om wensen aan te geven. Let wel; wees realistisch dat een zender ook beschikbaar is/kan komen.
Upgrade naar HD:
- Xite
- Discovery themazenders (ID, World, etc)
- Travel Channel
- AMC
- Sport1 (Golf, Racing)
- Regionale omroepen (net als bij KPN)
- Cartoon Network
Ontbrekende zenders:
MTV themazenders
Upgrade naar HD:
- Xite
- Discovery themazenders (ID, World, etc)
- Travel Channel
- AMC
- Sport1 (Golf, Racing)
- Regionale omroepen (net als bij KPN)
- Cartoon Network
Ontbrekende zenders:
MTV themazenders
Beste antwoord door Brian
Zo, flinke lijst wel TAVL! Ik zal HJ eens lief aankijken! ;)
Update: We zijn op het moment met een aantal HD zenders bezig. Dit is eigenlijk een doorlopend proces en we kijken altijd naar mogelijkheden om ons (HD) zenderpakket uit te breiden! Blijf zeker met suggesties en feedback komen, dit helpt ons enorm. Op dit moment heb ik nog geen concreet antwoord op wanneer en welke zenders precies maar zodra we wat aan kunnen/mogen kondigen horen jullie dit zeker!
Bekijk origineelUpdate: We zijn op het moment met een aantal HD zenders bezig. Dit is eigenlijk een doorlopend proces en we kijken altijd naar mogelijkheden om ons (HD) zenderpakket uit te breiden! Blijf zeker met suggesties en feedback komen, dit helpt ons enorm. Op dit moment heb ik nog geen concreet antwoord op wanneer en welke zenders precies maar zodra we wat aan kunnen/mogen kondigen horen jullie dit zeker!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.