Skip to main content
Beantwoord

Geen diensten Amsterdam 1juli

  • 1 juli 2025
  • 1 reactie
  • 34 Bekeken

Hallo,

Heb sinds vanochtend 11.45 geen internet meer via de glasvezelverbinding.

Het is 19.40 en het internetlampje op de router is nog steeds rood !

Postcode gebied : 1103 ME

Van de klantenservice krijg ik te horen dat er hard aan wordt gewerkt, maar enig idee hoelang dit zal duren ?  Alles is thuis internet based + Tv kijken op de okido app op de Apple TV doet het niet omdat deze alleen via glasvezel kan en.niet via een 5G hotspot op mn iPhone.

Kunnen jullie een verwachting geven wanneer dit wordt opgelost ?

 

Alvast bedankt !

 

Beste antwoord door Tommie van Odido

Hey ​@Djawaboy, welkom op onze community!

Dit is inderdaad bij ons bekend en we doen er alles aan om dit zo snel mogelijk weer op te lossen. We houden je in het algeme topic op de hoogte:  

Hopelijk is het spoedig opgelost zodat je weer kunt genieten van je diensten!

Bekijk origineel

1 reactie

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • Antwoord
  • 2 juli 2025

Hey ​@Djawaboy, welkom op onze community!

Dit is inderdaad bij ons bekend en we doen er alles aan om dit zo snel mogelijk weer op te lossen. We houden je in het algeme topic op de hoogte:  

Hopelijk is het spoedig opgelost zodat je weer kunt genieten van je diensten!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen