Skip to main content
Beantwoord

Geen internetverbinding sinds vandaag

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Sinds een maand overgestapt van Ziggo naar Odido glasvezel. Vandaag werkt de verbinding ineens niet meer. Op de modem (Zyxel T56) brand een rood lampje voor het icoontje bij ‘internet’. 
Op het andere kastje dat het signaal door geeft, zie ik dat het lampje bij PoN knippert en LoS uit staat. 
Iemand een idee wat dit kan zijn? Moet zeggen dat ik bij Ziggo in 8 jaar zelden een storing heb meegemaakt, dus de start bij Odido is niet heel hoopgevend.

Beste antwoord door Miem500

Update: monteur is zojuist naar de wijkcentrale geweest. Schijnbaar was er een stekkertje losgehaald en verkeerd ingeplugd. Hij heeft dit weer goed gezet en ik heb weer internet.

Bekijk origineel

6 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21818 reacties
  • 1 juli 2025

Hallo ​@Miem500 

Het probleem ligt hoogstwaarschijnlijk buitenshuis, kan je het Huawei kastje eens voor even van het stroom halen en dan weer aansluiten?

Vul alvast alle privé velden in je community profiel in zodat een moderator kan meekijken.

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 1 juli 2025

Hoi Waqqas,

Bedankt voor de reactie. Ik heb mijn profiel aangevuld.

Groet,

Remie

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • 2 juli 2025

Hoi ​@Miem500, welkom op onze community!

Ik wil natuurlijk dat je zo spoedig mogelijk weer online bent. Goed dat je dit hier laat weten, ik kijk dit graag direct voor je na zodat je snel weer online bent, zonder dat je er zelf achteraan hoeft. Zou je in je community profiel nog de laatste 4 cijfers van je IBAN willen toevoegen? Dan kan ik bij je abonnement en verbinding meekijken en achterhalen wat er aan de hand is. Zodra je dat hebt gedaan, duik ik er meteen voor je in!

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 2 juli 2025

Hoi Tommie,

Zojuist gedaan.

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • Antwoord
  • 2 juli 2025

Update: monteur is zojuist naar de wijkcentrale geweest. Schijnbaar was er een stekkertje losgehaald en verkeerd ingeplugd. Hij heeft dit weer goed gezet en ik heb weer internet.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • 3 juli 2025

Fijn om te horen dat je inmiddels weer online bent ​@Miem500, ik wens je nog een fijne middag! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen