Skip to main content
Beantwoord

Compensatie storing internet en televisie

Beste community leden en (hopelijk) odido medewerkers,

Na de storingen van afgelopen zondag en maandag heb ik mobiele data verbruikt om via de app op mijn tablet televisie te kijken omdat de verbinding thuis niet meer werkte. Tevens op de maandag verschillende Teams meeting noodgedwongen met mijn telefoon moeten doen.

Nu is dit zeker niet de eerste storing die ik ervaar bij Odido en voor een bedrag van 70/80 euro per maand vind ik dat dit soort storingen op deze schaal niet voor mogen komen. Ik heb een verzoek ingediend om mijn verbruikte MB's te laten compenseren of in ieder geval een passende compensatie.

Ik ontving een reactie van de klantenservice met als antwoord: helaas dat doen we pas bij storingen die langer dan 12 uur geduurd hebben. Oke..bijzonder.

Het werd nog vreemder toen ik van een vriend van mij hoorde, die dezelfde klacht had, dat hij gecompenseerd werd door Odido! Hij ontvangt een korting op zijn maandfactuur. 

Beste Odido...hoe kan dit?? Ik heb onlangs mijn abonnement met twee jaar verlengd en ben al meer dan vijftien jaar klant. Waarom meten jullie met 2 maten voor hetzelfde probleem?

Alvast dank voor de reactie!

Beste antwoord door eric

Een verstoring kan altijd voorkomen. Na 12 uur volgt inderdaad compensatie.  Er zijn voor klanten ook Unlimited data vouchers voor een dag beschikbaar die werken op Odido en Ben simkaarten. 

Bekijk origineel

5 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9362 reacties
  • Antwoord
  • 19 juni 2025

Een verstoring kan altijd voorkomen. Na 12 uur volgt inderdaad compensatie.  Er zijn voor klanten ook Unlimited data vouchers voor een dag beschikbaar die werken op Odido en Ben simkaarten. 

• is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 22 juni 2025

Er zijn geen vakmensen meer, alleen ingehuurde krachten met een opleiding van amper 1 dag, daar moeten wij het meedoen. 

• is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 22 juni 2025

En volgens zijn er afspraken onderling onder de providers, als je ze allemaal vergelijkt zit er weinig marge in. Ze verdienen kapitalen. Net als onze banken. Zo gaat Nederland naar de kloten 

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9362 reacties
  • 22 juni 2025

Let je wel een beetje op je taal. Dit forum is geen Facebook of zo..

• is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 22 juni 2025

Het is zo!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen