Beste community leden en (hopelijk) odido medewerkers,
Na de storingen van afgelopen zondag en maandag heb ik mobiele data verbruikt om via de app op mijn tablet televisie te kijken omdat de verbinding thuis niet meer werkte. Tevens op de maandag verschillende Teams meeting noodgedwongen met mijn telefoon moeten doen.
Nu is dit zeker niet de eerste storing die ik ervaar bij Odido en voor een bedrag van 70/80 euro per maand vind ik dat dit soort storingen op deze schaal niet voor mogen komen. Ik heb een verzoek ingediend om mijn verbruikte MB's te laten compenseren of in ieder geval een passende compensatie.
Ik ontving een reactie van de klantenservice met als antwoord: helaas dat doen we pas bij storingen die langer dan 12 uur geduurd hebben. Oke..bijzonder.
Het werd nog vreemder toen ik van een vriend van mij hoorde, die dezelfde klacht had, dat hij gecompenseerd werd door Odido! Hij ontvangt een korting op zijn maandfactuur.
Beste Odido...hoe kan dit?? Ik heb onlangs mijn abonnement met twee jaar verlengd en ben al meer dan vijftien jaar klant. Waarom meten jullie met 2 maten voor hetzelfde probleem?
Alvast dank voor de reactie!