Skip to main content
Beantwoord

power lampje


Maandag 16 juni had ik last van zyxel t56 router het powerlampje bleef continu knipperen alles tig keer gereset geen resultaat alles uitgezet volgende ochtend (dinsdag)weer alles aangezet werkte weer prima

Vannacht rond 2 uur geen wifi meer? 

Vanmorgen weer alles tig keer gereset stroom eraf en weer erop geen resultaat power lampje blijft continu knipperen 

Kan iemand mij vertellen wat hier aan de hand is ?

 

Beste antwoord door Haussie

Guidion expert geweest 

Opgelost 

De oplossing de Zyxel t56 vervangen door een nieuwe 

Bekijk origineel

15 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21808 reacties
  • 18 juni 2025

Hallo ​@Haussie 

Je router blijft hangen in het opstartproces, vul alle privé velden in je community profiel in zodat een moderator je een vervanging kan sturen die dit probleem niet heeft.


  • Auteur
  • Doet lekker mee
  • 9 reacties
  • 18 juni 2025

Gedaan en nu ?

 


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21808 reacties
  • 18 juni 2025

@Haussie 

Een moderator zal hier reageren zodra jouw topic aan de beurt is.


  • Auteur
  • Doet lekker mee
  • 9 reacties
  • 18 juni 2025

 


  • Auteur
  • Doet lekker mee
  • 9 reacties
  • 18 juni 2025

 


  • Auteur
  • Doet lekker mee
  • 9 reacties
  • 18 juni 2025

Powerlampje knippert 


soepkip67
Super User
Forum|alt.badge.img+10
  • Odido Superuser
  • 1344 reacties
  • 18 juni 2025

Hallo ​@Haussie ,

Je kan het ook proberen via de telefonische service desk via 0800 - 0092
Meestal gaat dat sneller dan hier op een moderator te wachten.
Ze verwerken de topics op volgorde van binnenkomst.


  • Auteur
  • Doet lekker mee
  • 9 reacties
  • 18 juni 2025

@soepkip67 

Bedankt voor de tip 

Op volgorde denk ik niet

Maar contact gezocht met technische service 

Prima en snel geholpen konden niet op afstand iets betekenen helaas 

Afspraak gemaakt morgen tussen 8:00 en 12:00 komt een guidon monteur 

Afwachten wat die eraan kan doen 

Hopelijk een andere routrer 


soepkip67
Super User
Forum|alt.badge.img+10
  • Odido Superuser
  • 1344 reacties
  • 18 juni 2025

Hallo ​@Haussie ,

Fijn dat ze je snel geholpen hebben.😉

Wat betreft op volgorde klopt meestal wel, het duurt meestal ongeveer 24 uur voordat de moderators reageren, het is vrij druk.

 

Wil je even laten weten of het opgelost is?


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • 19 juni 2025

Hey ​@Haussie, welkom op onze community!

Ik wil natuurlijk dat je zo snel mogelijk weer online komt. Bedankt voor het aanvullen van je gegevens, hierdoor heb ik je abonnement gelijk kunnen bekijken en zie ik dat er gister een monteur is aangestuurd en die komt vandaag bij je langs. Zou je mij een terugkoppeling willen geven hierover? Ik ga er vanuit dat de monteur dit voor je gaat oplossen. Alvast bedankt!


  • Auteur
  • Doet lekker mee
  • 9 reacties
  • 19 juni 2025

 


  • Auteur
  • Doet lekker mee
  • 9 reacties
  • 19 juni 2025

Niemand gezien of aangebeld ???

Zeker langs gevlogen


  • Auteur
  • Doet lekker mee
  • 9 reacties
  • 19 juni 2025

Update 

Morgen nieuwe afspraak guidion met Odido expert

Vandaag stond de expert bij een verkeerde adres en door gegeven dat er niemand thuis was hij had foto gestuurd van de voordeur met het huisnummer naar guidion kantoor helaas was dat niet mijn voordeur 

Hopelijk morgen een beter resultaat 

By the way van odido een nieuw onbeperkt bundel gekregen voor de hotspot zodat we nog gebruik kunnen maken van internet 

Wel zo netjes 


  • Auteur
  • Doet lekker mee
  • 9 reacties
  • Antwoord
  • 20 juni 2025

Guidion expert geweest 

Opgelost 

De oplossing de Zyxel t56 vervangen door een nieuwe 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • 20 juni 2025

Superfijn om te horen ​@Haussie! Alvast een prettig weekend. 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen