Skip to main content

Geen internet, PON blijft groen knipperen.

• 17 juni 2025
  • 1 reactie
  • 30 Bekeken

Hier gaan we weer geen internet sinds 24 uur. Lampje PON knippert groen.

Gebeld en een ticketnummer gekregen 2370 via de mail dat het binnen 24 uur opgepakt zou worden.

Vandaag weer gebeld maar deze medewerker had het plots over 3 werkdagen dat de backoffice het moet oppakken.

Maar gelukkig kun je wel een voucher krijgen voor unlimited internet op je mobiel daar gaan mijn smartlampen, alarm, camera’s, zonnepanelen natuurlijk niet mee werken.

Is dit normaal dat ze klanten gewoon 3 dagen laten wachten voor het oppakken van zo’n probleem?

En na deze 3 werkdagen is het uiteraard pas een monteur inplannen zucht. met T-mobile stond guidion binnen 24 uur voor je deur

18 juni 2025

Welkom op onze community! ​@Wilco23 

Ik kan mij voorstellen dat je graag weer snel online wilt zijn. Oprecht sorry dat we de verbinding nog niet hebben hersteld. Wel kan ik je verzekeren dat mijn collega's van de technische dienst druk bezig zijn met het onderzoek. Zij doen hun uiterste best om jouw verbinding te herstellen. 

Ik ben blij om te lezen dat je al een vouchercode hebt ontvangen. Ik snap dat dit niet ideaal is, maar de code is bedoelt als tijdelijke oplossing. Ik heb meteen in het ticket gekeken. Echter, kan ik zelf nog geen update inzien. Je mag mij hier natuurlijk altijd om vragen, dan kijk ik meteen met je mee!

1 reactie

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4428 reacties
  • 18 juni 2025

Welkom op onze community! ​@Wilco23 

Ik kan mij voorstellen dat je graag weer snel online wilt zijn. Oprecht sorry dat we de verbinding nog niet hebben hersteld. Wel kan ik je verzekeren dat mijn collega's van de technische dienst druk bezig zijn met het onderzoek. Zij doen hun uiterste best om jouw verbinding te herstellen. 

Ik ben blij om te lezen dat je al een vouchercode hebt ontvangen. Ik snap dat dit niet ideaal is, maar de code is bedoelt als tijdelijke oplossing. Ik heb meteen in het ticket gekeken. Echter, kan ik zelf nog geen update inzien. Je mag mij hier natuurlijk altijd om vragen, dan kijk ik meteen met je mee!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen