Skip to main content
Beantwoord

Storing vast internet - 5684

• 13 juni 2025
  • 1 reactie
  • 45 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Sinds gisteren (12 juni) hebben we geen internet meer. Op een gegeven moment begon het lampje 'LOS' rood te knipperen op de Huawei GPON Terminal, en het is niet meer gestopt. Het PON lampje is helemaal uit. Ik heb al een aantal keer dit apparaat herstart d.m.v. de stroom te onderbreken. Dat heeft echter niet gewerkt.

Ik heb ook geprobeerd de zyxel modem te rebooten, maar dat werkte ook niet. 

Ik zag op een aantal forumposts dat als dit lampje rood knippert, het probleem hoogstwaarschijnlijk buitenshuis ligt. Klopt dit? Zo ja, kan er een monteur kijken naar de glasvezelverbinding in de straat of iets dergelijks?

Ik hoor graag mogelijke oplossingen.

Beste antwoord door Cheyenne van Odido

Hi ​@Staartvin, goed dat je een topic bent gestart! Deze Community is een klant-helpt-klant Community. Heb je geen verbinding en heeft het spoed, is dit misschien niet het ideale platform. Moderators zijn er namelijk niet gelijk voor je. Je wilt immers wel zo snel mogelijk weer online zijn! Ik wilde wel gelijk voor je aan de slag maar zie dat je Community profiel niet compleet is. Als je mijn hulp wilt, voeg dan eerst jouw geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer toe aan je profiel. Wil je sneller hulp? Dan kan je vandaag gerust bellen met 0800-0092. Succes!

Bekijk origineel

1 reactie

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 3013 reacties
  • Antwoord
  • 14 juni 2025

Hi ​@Staartvin, goed dat je een topic bent gestart! Deze Community is een klant-helpt-klant Community. Heb je geen verbinding en heeft het spoed, is dit misschien niet het ideale platform. Moderators zijn er namelijk niet gelijk voor je. Je wilt immers wel zo snel mogelijk weer online zijn! Ik wilde wel gelijk voor je aan de slag maar zie dat je Community profiel niet compleet is. Als je mijn hulp wilt, voeg dan eerst jouw geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer toe aan je profiel. Wil je sneller hulp? Dan kan je vandaag gerust bellen met 0800-0092. Succes!

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 15 juni 2025

Hoi ​@Cheyenne van Odido, ik was me niet bewust van het feit dat dit forum 'klant-helpt-klant' bedroeg. Ik heb inmiddels mijn profiel geüpdatet.

In ieder geval bedankt voor jouw bericht. Zou jij mij verder kunnen helpen? 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen